tammikuuta 07, 2017

Motivation through old me


Miksi päästin tästä kaikesta joskus irti?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sä olet vieläkin täällä! Joskus mietin, että miten sulla menee. Miten sulla menee?

Miika kirjoitti...

Joo, palasin takaisin häntä koipien välissä. Tervetuloa takaisin sinullekin1 =) Mä en oikein tiedä, miten mulla menee. Huonosti, kai? Takaisin Suomessa ja elämä pitää aloittaa kokonaan alusta. Oon aika hukassa...

nouy kirjoitti...

Päästit irti, koska toi ei oo oikeeta elämää. Välillä tekisi mieli jäädä anoreksian hyökyaallon alle, vaikka laihduttamisesta ei saa _mitään_!

ssecret kirjoitti...

En oo kommannu kellekkää. Mut palasit mun mieleen. Taistele. Toi ei oo ton arvosta. Muista. <3

Anonyymi kirjoitti...

hassua että tulit takaisin. tavallaan ihanaa mutta tavallaan harmillista koska ajattelin että jos joskus vielä kirjoittaisit tänne kirjoittaisit siitä miten erillaista elämäsi nyt on. erillaisella tarkoitan elämää kokonaan ilman syömishäiriötä jne. uskallanko edes kysyä mitä tapahtui? muuttiko oskari kanssasi takaisin suomeen?

Miika kirjoitti...

ssecret > En ole varma näetkö vastaukseni paremmin täältä vai omasta blogistasi, joten kokeilen tätä tapaa ensin! Kiitos<3 Mä en vain enää tiedä, minkä takia taistelisin... Selasin sun blogia läpi ja oon niin onnellinen puolestasi! Tipuin jossain kohtaa kärryiltä blogisi/elämäsi, tunnustan sen, mutta olen iloinen, että sulla on elämässäsi paljon kaikkea ihanaa, joka pitää sut kiinni valossa, vaikka välillä hetkittäin tulisikin poikettua hieman synkemmille teille. Oot ansainnut kaiken<3

Ano 0.25 > Erilaista elämäni tosiaan onkin, mutta ei ehkä syömishäiriön suhteen. Muutti, mutta emme muuttaneet tänne yhdessä vaan erikseen.