maaliskuuta 07, 2014

What the hell am I doing here?

http://25.media.tumblr.com/ea7f1f268bdef8496d2191b54ba556d3/tumblr_n1duljRonw1qbospho1_500.jpg

Olin viime viikonloppuna pitkästä aikaa entisessä kotikaupungissani, jota olen yrittänyt vältellä sieltä pois muutettuani. En halua muistaa mitään, mitä sinne on jäänyt ja ne tärkeimmät olen ottanut mukaani. Lauantai-iltana katson samoja, vanhoja naamoja ja haluan pois ahtaista sisätiloista. Kaikki ne kasvot muistuttavat minua jostain pahasta, vaikka eivät ne ihmiset ite pahoja ole. Paitsi se yksi. Hän lähestyy minua taas, kuolaa vasten poskeani ja kaulaani, kourii ja lääppii. Läähättää korvaani miten olen varmasti ihanan tiukka ja olen liian väsynyt ja humalassa työntääkseni häntä pois. Tiedän kuitenkin mihin minun täytyy häntä potkaista, jotta pääsen vapaaksi.

http://25.media.tumblr.com/fa790db142b2a9e0e8a5e881d5409b71/tumblr_n0zgmv1xeZ1qbospho1_500.jpg

Menen takaisin keskelle ahdistavaa tungosta ja kovia ääniä. Pyydän musiikin yli Oskarilta, että lähtisimme kotiin, koska en halua jäädä sinne enää hetkeksikään. Oskari hymyilee ja halaa minua, kuiskaa korvaani, että tuoksun oudolta. Sanon, että kotona hän voi tehdä minusta itsensä tuoksuisen ja hän nauraa. Nukahdan neljältä aamuyöllä Oskarin viereen vaatteet päällä ja yritän unohtaa sen, miten se ällöttävä ihminen koski minuun. En minä halua, että kukaan muu koskee minuun kuin Oskari. En halua tuoksua keneltäkään muulta enkä halua, että kukaan muu tietää alastomasta kehostani mitään.

http://25.media.tumblr.com/83ae588f8c23b0ba153153b3f900952a/tumblr_n1nord7CcW1qbospho1_500.jpg

Se ihminen ja hänen sanansa saavat minussa edelleen aikaan puistatusta ja mietin, miten pitkälle hän seuraavaksi menee. Joka ikinen kerta hän lähestyy minua rajummin, hänen sormensa painautuvat syvemmälle ihooni, kun hän pitää minua paikoillaan. Minua pelottaa. Mutta niin kauan kuin hän asuu kaukana minusta ja Oskarista, voin ehkä hengittää. Haluaisin vain ystäväni tietävän, millainen hänen serkkunsa on, mutta ei hän uskoisi enkä halua rikkoa välejäni ystävääni. Joten aion pysyä kaukana sieltä, missä joskus asuin. Kotini on vielä hetken ajan täällä ja kolmen kuukauden päästä olen jo Lontoossa. 
Jätän kaiken pahan. 
Kaikki pahat ihmiset.  
Ikuisesti.

Paino junnaa paikoillaan. Miksei se laske.

7 kommenttia:

Milla kirjoitti...

:O törkeää... oletko koittanut sanoa tolle tyypille suoraa, että sua häiritsee sen käytös?

Eikä sun painon tarvitse laskea grammaakaan :)

Jaksele! :)

Anonyymi kirjoitti...

Meetkö kesäksi lontooseen? :)

Miika kirjoitti...

^ Me varmaan muutetaan Oskarin kanssa sinne ainakin vuodeksi.

riri kirjoitti...

on erittäin hyvä että tiedät minne potkaista haluat tästä paskiaisesta irti. jos sulle tulee tarvetta kuitenkin puhua tästä asiasta, koita avautua oskarille ainakin hiukan.
se kusipää ansaitsisi kyllä montakin potkua ja ihan kaikkialle.

koti on paras paikka ja sinne kannattaa lähteä aina kun siltä tuntuu
*halaus*

Anonyymi kirjoitti...

toi on niin kuvottavaa ja on tosi epäreilua et mun neuvo olisi et yrität välttää tota ihmistä. se on sama kuin et kiusattu joutuu vaihtaa koulua eikä kiusaaja mut ihan vaan varuiksi. :(

Anonyymi kirjoitti...

Ei millää pahalla mut sä kyl oot tosi flirtti ja puuttees olevan olone aina ku oot kännis et ootko varma et toi tyyppi ei vaa oikeest tiiä ettet haluu...

Miika kirjoitti...

Sanoin sille jo silloin ensimmäisellä kerralla kauan aikaa sitten, etten halua kyseisen tyypin koskevan itseeni. Sain silloin vain liudan paskaa naamaani, mm. että en tiedä mistä olen jäänyt paitsi ja että haluan ihan varmasti häntä, mutta en vain vielä tiedä sitä. Mä tiedän kyllä, että oon koko ajan Oskarin kimpussa kännissä, mutta siinäpä se juuri on: _Oskarin, en kenen tahansa.