maaliskuuta 13, 2014

To be strong

http://31.media.tumblr.com/be6493f15e6c4b56b5ed0d9e2270a372/tumblr_n2bqm3xTAd1qbospho1_500.jpg

Hymyilen.
Joo, kyllä on ihanaa, kun on niin lämmintä.
Nyökyttelen.
Joo, on kivaa, kun ei tarvitse enää pukea niin paljoa päälle.
Nauran.
Joo, ei mulla oo mitään ongelmaa enää mun kehon suhteen.
Liar, liar.

En pysty olemaan ajattelematta kehoani, koska se seuraa minua koko ajan. Tunnen sen koko ajan ja se, mitä tunnen on liikaa. Joka ikiseen ilmansuuntaan. Kesään on enää pieni hetki enkä minä ole vielä valmis, joten minun on pakko ryhdistäytyä.
Ei alkoholia, ei karkkia, ei rasvaista ruokaa. Tiedän miten monta kertaa viimeisen puolen vuoden aikana olen toistellut samaa, mutta tällä kertaa pääsen pidemmälle ja tällä kertaa saan lihakseni kunnolla esiin rasvan alta. Piirrän kauniita linjoja kehooni, viivoja juoksemaan pitkin vatsaani ja reisiäni. Haluan näyttää terveeltä ja vahvalta. 

ps. Oskari kirjoittaa parhaillaan hänen puoltaan syömisseikkailuistani ja saan sen luultavasti laitettua tänne viimeistään ensi viikon alussa!

5 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Ihan turhaan itseäsi häpeilet ://

Ja odotan tota Oskarin postausta :) varmaan kiinnostava. Mun Oskarikin on lupautunu tekemään vastaavanlaisen mun blogiin :) mutta se ei ihan lähiaikoina varmaan sinne ilmesty.

Tsemppiä :)

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla joku tietty dietti mielessä? :) saisko susta fitsposeuraa?

riri kirjoitti...

miten kiva kuulla oskarin ajatuksia :)

omaa kehoa ei voi paeta mutta sitä ei voi muuttaakaan sillä tavalla joka sen tappaa.
olet kaunis juuri tuollaisella, sanon sen niin monta kertaa kuin tarvitsee.
voimia <3

Anonyymi kirjoitti...

mä haluaisin tavata sut ja kertoa sulle niin paljon asioita. esimerkiksi kuinka paljon mä arvostan sua ja kuinka vahva sä oikeasti olet. sä olet niin kaunis ihmisenä. pysy vahvana jooko? vaikka tuntuu siltä että hajoat palasiksi niin älä anna sen tunteen voittaa. olet rakas <3

ssecret kirjoitti...

Pää pystyyn veli ♡ halit