syyskuuta 22, 2013

I saw the life inside your eyes

http://31.media.tumblr.com/cc294ec52f6fab323c8869e8f1ffd1b4/tumblr_msxw0aBlH91qbospho1_500.jpg

Oksensin tänään kaksi kertaa, mutta lupaan, että tämä loppuu takaraivossa jyskyttävästä pelosta huolimatta.
Et sinä pysty tätä enää lopettamaan. Olet tippunut jo. Annan mennä loppuun asti vain. 
Et sinä enää täältä nouse.

Kyllä minä pystyn nousemaan.
Ihan varmasti pystyn.
Otan yhden päivän kerrallaan enkä mieti seuraavaa. Keskityn vain siihen hetkeen, jossa elän enkä murehdi tulevia, mahdollisia vastoinkäymisiä. En uskonut löytäväni itseäni tästä suosta uudelleen, mutta en minä ole siitä ennenkään noussut vain toivomalla parempaa. 
Ensi viikolla minä en oksenna kertaakaan ja muutan taas hiljalleen nuo viikot kuukausiksi ja teen parhaani, jotta nuo kuukaudet muuttuisivat joskus vuosiksi.
Ei minulla ole muuta vaihtoehtoa, jos haluan oikeasti olla onnellinen.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tää oli ihana♥

Bubble kirjoitti...

Nouset vielä. Pystyt siihen, vaikkei se helppoa olekaan.
Hurjan paljon voimia ja tsemppiä! ♥

kisse x kirjoitti...

Uskon, että pystyt siihen, varmasti pystyt. Tsemppiä. ♥

kuiskaus kirjoitti...

Mä uskon kanssa täysillä suhun! Paljonpaljon tsemppiä, sä Miika pystyt tähän! <3

Emppuu--- kirjoitti...

Kyllä sä pikkunen onnistut. Mä uskon ja niin moni muukin uskoo suhun. Sunki vaa pitää uskoa itseesi.
Haleja ja tsemppiä ♥

Birdy kirjoitti...

sä pystyt siihen, aivan varmasti! ♥

Anonyymi kirjoitti...

Oon susta tosi ylpee ku jaksat taistella! :)

Nansku kirjoitti...

Ihan varmasti nouset sieltä, ei saa luovuttaa vaikka mikä tulis.. Tsemppiä ihan kauheen paljon ♥