heinäkuuta 15, 2013

My darkness is shining

http://data.whicdn.com/images/68285359/large.jpg

Kiellettyä ainetta aivoihin, kehoon, mieleen.
Ei ole enää teräviä kulmia, kaikki on pehmeää.
Kaikki äänet ovat pehmeitä.
Minua ei pelota mikään, olen voittamaton.
Nauran kumeaa naurua.
Astun pehmeitä askelia, kuin kävelisin vesisängyn päällä.
En ole koskaan ollut niin onnellinen.

Yöllä kukkakuvioisella tapetilla vuoratussa huoneessa kaksi huohottavaa ihmistä.
Hikeä.
Kumpikin on unohtanut, että viereisessä huoneessa on toisia ihmisiä.
Se kaikki on niin ihanaa,
huoletonta.


Aamulla jokainen kulma osuu terävänä vasten kehoa.
Äänet tuntuvat kovemmilta kuin koskaan aikaisemmin.
Tarvitsen sen ihanan tunteen uudestaan.
Koko ajan, joka päivä.
Haluan olla ajattelematta, haluan siihen onnelliseen paikkaan.
Haluan jäädä sinne iäksi. 
Tiedän, etten voi.
Mutta ehkä vielä muutaman kerran,
hetkeksi vain.

21 kommenttia:

Tiger Lily kirjoitti...

Polttelu on ok, voi tehdä ihan hyvääkin jos ei ihan överisti sitä tee. Ainakin parempi kun vaik alkoholi:)

Anonyymi kirjoitti...

No ei kyllä kuulostanu ihan pelkältä polttelulta tää,,, oon tosi huolissani :( Oot just saanu otteen syömsihäiriöstä ja pelkään et samal taval ku jäit koukkuun oksentamiseen ja viiltelyyn saatat jäädä kans koukkuun tohon. Oo varovainen!

Sari

DistressedFairy kirjoitti...

Heii mitä oot vedellyt? :/ Ei tee hyvää.. Vaikka ite toki alkoholia käytän paljon,mut huoli tuli vähäse.. :( <3

Anonyymi kirjoitti...

Toi ei oikeest kannata. Tietysti toi on sun elämä ja teet ite omat valintas mut sanon nyt kuitenki et älä alota, lopettaminen voi olla yllättävän vaikeeta...

Anonyymi kirjoitti...

no huhhuh..

Ninni kirjoitti...

Tämän blogin viaton, nuori poika on muuttunut paljon eikä ainoastaan huonossa mielessä. Olet selättänyt uskomattoman vahvana syömismörön ja ymmärrän halusi viimeinkin elää niinkuin suurin osa ikäryhmästäsi elää. Älä kuitenkaan hukuta sitä ihanaa, sympaattista poikaa huumeiden, alkoholin tai syrjähyppyjen keskelle! Ansaitset enemmän kuin addiktiosta toiseen hyppimistä täynnä olevan elämän

Anonyymi kirjoitti...

Miika... Olen sanaton. Älä tuhoa itseäsi (tiedän että haluat elää ja pitää hauskaa mutta ajattele selkeästi). Ole kiltti, sinun ja Oskarin vuoksi. Teillä kahdella on maailma käsissänne. Älä murskaa sitä.

Miika kirjoitti...

Anonyymi 21.34 > Muakin pelottaa, että jään koukkuun, mutta se hetkellinen illuusio onnesta on vain niin ihanaa...

Anonyymi 0.47 > Jep, oli huono idea edes kokeilla. Luulin, että olisin ollut jotenkin vahvempi ja jalat enemmän kiinni tässä todellisuudessa niin etten kokis aineiden kautta saatua valhetta vaihtoehdoksi.

Ninni > En mä huku mihinkään noista. Lupaan sen!

Anonymii 14.43 > En murskaa, en mä kehtais tuottaa Oskarille sellaista pettymystä kaiken sen jälkeen, mitä se on mun hyväkseni tehnyt.

Tiger Lily kirjoitti...

Ääh!Oon ollu ihan kamala(ötökkä), tästäkin ajattelin että tää on joku huomionhakujuttu mitä ihmiset usein tekee kun on paha olla, että oot vähän pössytellyt ja nyt sitten niin ongelmissa, sori! Pidän sua jotenkin niin pienenä. Mut niin, huumeet onkin sitten vähän eri juttu (oon just paasannut niistä mun blogissakin mutta kyllä sä varmasti tiiät hyvin.)

Charlotte kirjoitti...

huumeet on ok, kuhan ne ei vie sua, tai saa sua tekee mitään typerää. Ja varmasti tiedät, mutta älä ikinä ota huumeit huonoon oloon, ne on kivoja kun pidät hauskaa, mut jos käytät niit huonon olon lievittämiseen, sitten ne vie sut :(

Anonyymi kirjoitti...

Sinä et oo tervettä päivää nähnytkään, etkä tule näkemään jos jatkat tota pelleilyäs!

Miika kirjoitti...

Anonyymi 4.31 > Olen nähnyt niinkuin suurin osa meistä on joskus nähnyt, vaikka onkin tullut mielenterveysongelmia tielle. Kokeilin muutaman kerran, se siitä.

K kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
K kirjoitti...

Kaveri linkkas tän postauksen mulle ja en todellakaan ymmärrä miksi. Pakko sanoa, että lopeta tuo kaman kanssa pelleily ennen ku oot taas sairaalassa.

Miika kirjoitti...

^ Huoh... Nään kyllä edelleen, että oot tätäKIN merkintää käynyt itse lukemassa ties miten monta kertaa ja ihan Bloggerin etusivilta olet tänne ilmestynyt eli olet blogini lukija, mutta se ei näy muille.

K kirjoitti...

Ihmeen kauan sä tota jaksat :D Huomaa kyllä ettet oo missään mittakaavassa kyllä muuttunut. Luulis olevan jo korkee aika (;

Miika kirjoitti...

Wow joo, se että sä ramppaat mun blogissa edelleen ja luet ensimmäisten joukossa mun uudet merkinnät, kertoo tosi paljon musta ja mun luonteesta. ='D Ai niin, vaikka ethän sä nytkään ole mun blogissa käynyt. Muuten vaan olet heti vastaamassa mun kommentteihin täällä, etkä esim. vain odota, että vastaisin sun omaan blogiin. Ja miksi mun pitäisi muuttua? =)Mulla on läheiset välit perheen kanssa, hyvä parisuhde ja sopiva määrä rakkaita ystäviä eikä kukaan, joka on muhun kunnolla tutustunut, oo lähtenyt lätkimään mun luota. Et varmaan voi sanoa samaa itsestäsi ja omista sosiaalisista suhteistasi?

Jättäisit mut jo rauhaan, oot sietämätön...

K kirjoitti...

Omasta mielestäni tuo ihan ensimmäinen kommentti tähän postaukseen oli ihan asiallinen, joten en ymmärrä mistä sä taas revit ton helvetin monta kuukautta vanhan, typerän- asian taas tapetille.

Voithan sä toki laittaa mulle niitä tosi söpöjä ja herttaisia sähköpostiviestejä, jos oikeasti alat taas toistamaan samaa kaavaa.
Kyllä mulla on aikaa, mutta ei välttämättä kiinnostusta (:

Anonyymi kirjoitti...

jos sulla ei oo kiinnostusta muka ni miks et anna miikan jo olla.... sä ite järjestät itelles draamaa ku et voi jättää sellasii ihmisii rauhaan jotka ei haluu sua lähellee. mun käy nii sääliks miikaa ku se joutuu kestää sua.....

Anonyymi kirjoitti...

Joo en ymmärrä miksi pitää tulla kommentoimaan jälleen Miikan blogiin jos ei ole mitään asiallista sanottavaa saatikka väleissä kyseisen bloginpitäjän kanssa. Huomionhakuisuutta, huoh..

Miika kirjoitti...

K > Revin vanhoja juttuja sen takia mukaan, koska sä pidät edelleen yllä tätä samaa paskaa ja toistat vanhoja kaavojas. Ja pakko mun on toistaa itseäni, kun sä et vaan usko:

JÄTÄ. MUT. RAUHAAN.

Kummasti sulta löytyy kiinnostusta edelleen lukea mun merkintöjä ja jopa kommentoida niitä, vaikka kaikkea muuta väitätkin. Mutta ethän sä ikinä aikaisemminkaan ole pysynyt sanojes takan, joten en jaksa edes olla ihmeissäni.

Hieman huomionhakuisuudelta tää munkin mielestäni tuntuu. Eipä olis ensimmäinen kerta, kun K suuttuu siitä, kun en käykään lukemassa sen blogia...