toukokuuta 10, 2013

There are two colours in my head

http://24.media.tumblr.com/99113dd0cdbe0f52483977875a122e32/tumblr_mlwpn4mKBc1qbospho1_500.jpg

Kaksi haastetta, ensimmäinen on siepiltä:

1. Oletko onnellinen ? Mitä tarvitset / tarvitsisit onneen ?
Tällä hetkellä olen ihan ok, en mitenkään erityisen surullinen, mutta ehkä hieman alakuloinen. Tarvitsen onneen perheeni, Oskarin ja ystäväni. Sen, että elämääni ei kuulu monia pieniä häiritseviä tai stressaavia asioita, koska jostain syystä osaan käsitellä isoja stressaavia asioita paremmin kuin monia pieniä.

2. Jos olisi olemassa täydellinen ihminen, millainen hän olisi ?
Vanhempani ja Oskari ovat minulle täydellisiä. Jokaisessa on jotain ärsyttävää, mutta täydellisen ihmisen ominaisuuksiin kuuluu se, että on niitä pieniä ”virheitä”.

3. Etsi netistä kuva joka mielestäsi kuvaa sinua parhaiten, perustele valintas
http://25.media.tumblr.com/e268d2fcce47059d008117a98976e991/tumblr_mixfi662Xv1qbospho1_1280.jpg
Olen todella ujo ja teen kaikkeni, jotta pysyisin varjoissa eikä kukaan huomaisi minua. Se jatkuva sosiaalisten tilanteiden välttely on yksinäistä ja mä haluaisin rohkaistua ja astua valoon, mutta pelkään edelleenkin liikaa kaikkea ja kaikkia. Mielikin on usein hieman hämärässä, joten koen, että siellä on turvallisempaa. Varjoista on helpompi tarkkailla ilman, että minua tarkkaillaan.

4. Mikä tekee elämästäsi elämisen arvoista ? 
Ne ihmiset, joiden kanssa vietän aikani, syömishäiriöstä parantuminen, tuleva kesä.

5. Millaisissa tilanteissa ahdistut helpoiten ? 
Uusissa sosiaalisissa tilanteissa, etenkin, jos ne sijoittuvat jonnekin meluisaan ja ihmisiä täynnä olevaan paikkaan.

6. Heräät keskellä yötä siihen, että talonne on tulessa. Perheesi on jo ehtinyt turvaan ja sinulla on kaksi minuuttia aikaa ehtiä ulos, mitä pelastat mukaasi vai jätätkö kaiken taaksesi ? (Talo tuhoutuu kokonaan eikä sisälle jääneistä esineistä pelastu yksikään) 
Eeeii. ='D No tietokoneen ainakin ottaisin mukaan ja kaiken, millä on suurta tunnearvoa.

7. Jos saisit poistaa itseltäsi yhden luonteenpiirteen ja vaihtaa sen toiseen, mitä tekisit ? 
Poistaisin neuroottisuuden ja vaihtaisin sen rentouteen.

8. Voit pelastaa kahden rakkaan ystäväsi hengen murhaamalla yhden täysin tuntemattoman henkilön, mitä teet ?
En koe, että minulla on lupaa viedä kenenkään toisen elämää, oli se henkilö tuntematon tai ei. Joten en kyllä pystyisi murhaamaan ketään, mutta toisaalta olenko sitten tietyllä tapaa murhannut ystäväni... En kyllä kuitenkaan pystyisi ketään tappamaan.

9. Sama kysymys kuin ed. mutta nyt sinun pitää murhata kymmenen henkilöä, muuttuuko vastauksesi jotenkin ?
Ei muutu. =D

10. Mainitse 10 asiaa jotka ovat hyvin elämässäsi
Perhesuhteet, seurustelusuhde, ystävät, koulu, kesäsuunnitelmat, syöminen, en ole enää vakavasti masentunut. Seitsemän vasta... No, en stressaa niin paljoa kuin ennen, en koe jatkuvia maailmanloppuja joistain ihan typeristä asioista. Ja enempää en keksi. Katto pään päällä? Olen toivottavasti nyt viimein päässyt eroon ihmisestä, jota en tarvitse elämääni?

11. Entä 10 jotka voisivat olla paremminkin 
Voisin olla onnellisempi, voisin olla vähemmän väsynyt. En oikeastaan keksi muita asioita kuin sellaisia, jotka muuttaisin itsessäni...

http://24.media.tumblr.com/07cc977a0d77a4d640b67d9066b61ddd/tumblr_mjdjpzq6mw1qbospho1_1280.jpg

Toinen haaste on Goofyltä:
1. Kysyn sinulta 7 kysymystä.
2. Vastaa niihin rehellisesti blogissasi.
3. Keksi sitten toiset seitsemän kysymystä.
4. Haasta niin monta ihmistä vastaamaan niihin kuin haluat.

Kysymykset:
1. miksi kirjoitat blogia? 
Koska on pakko saada purettua jonnekin sellaisia asioita, joilla ei halua piinata läheisiä.

2. jääkiekko vai jalkapallo ja perustele. 
No ei erityisemmin kiinnosta kumpikaan, mutta jos on pakko valita, valitsen jääkiekon. Jokainen osaa juosta, mutta en vain tajua, miten joku pystyy luistelemaan ja tekemään samalla sataa muuta asiaa. =D

3. millainen pyjama sulla oli viime yönä? 
Taisinpa olla alasti...

4. poltatko ja jos poltat niin miksi ja mitä merkkiä?
Poltan yleensä silloin, kun juon, mutta joskus tulee poltettua selvinpäinkin. Ehkä pari kertaa viikossa korkeintaan. Vihreä Pall Mall askiversiona<3

 5. coca cola vai pepsi?
Ihan kumpi vaan.

6. minkä merkkinen puhelin sulla on ja millaisen toivoisit tilalle jos sen saisit vaihtaa?
Nokia 6730 ja olen kyllä ihan tyytyväinen tähän.

7. mitä ottaisit autiolle saarelle mukaan?
Paljon kirjoja.

http://24.media.tumblr.com/194d3dd71102757d0da186efd89f099c/tumblr_mmkneg77Rw1qbospho1_1280.jpg

Kiitos kummallekin<3 
En taas osaa haastaa ketään, kun pelkään haastavani jonkun sellaisen, joka ei haluaisi tulla haastetuksi enkä halua olla kenellekään taakka.
Vaikka sitä mä tälläkin hetkellä taidan olla. Päivisin olen iloinen, hymyilen, nauran. Vielä iltapalapöydässäkin jaksan osallistua vitsailuun, mutta samalla hetkellä, kun olohuoneen valot sammuvat, minunkin sisälläni oleva sininen hämäryys pääsee valloilleen.

Enkä minä tiedä, mitä se alakuloisuus on. Mistä se tulee, mikä sen aiheuttaa. Se vain on. Heti, kun minulla on hetki aikaa ajatella, muistan ne kymmenet asiat, jotka minun pitää saada hoidettua. Ne kymmenet tavoitteet, joihin pitää päästä. Haaveet, jotka pitää toteuttaa. Miten minä ikinä ehdin tehdä sen kaiken? Miten minusta ikinä ehtii tulla oikeasti onnellista ja tasapainoista? Ei tällä maailmassa ole tarpeeksi minuutteja siihen, nytkin on jo toukokuu ja ensi kuu on kesäkuu ja minä en ole tehnyt mitään muuta kuin ehkä lihonnut.

http://24.media.tumblr.com/b7f00c61fbafc64dd6a95e0d86ee464f/tumblr_mmgi0bZYh91qbospho1_1280.jpg

Elämässäni on syömishäiriön ja itsetuhon kokoinen aukko enkä saa sitä paikattua millään.
Mitä minun pitäisi oikeasti nyt tehdä?
Mitä suunnitella?
Mitä laskea?
Mitä tavoitella?
356 päivää sitten yritin itsemurhaa, mutta jollain pelottavalla tavalla olen nyt enemmän hukassa kuin silloin...

1 kommentti:

feelingsinside kirjoitti...

Haaste odottelee blogissani. Tee, jos haluat ja jaksat!