toukokuuta 22, 2013

Oksensin.
Menin keittiöön, söin.
Oksensin.

En pysty tähän.
Mun paino ahdistaa.
Mä en halua enää ikinä mennä ulos, oon liian iso siihen.
Perun kaikki tapaamiset, en vastaa puhelimeen.
Vajoan peiton alle, kauas, kauemmas.

Miksi mun piti olla niin heikko, että soitin Oskarille sen puhelun vuosi sitten.
"Tiedäthän sä, et rakastan sua aina" lässynlää.
Jos en olis tehnyt sitä, kukaan ei olis ehtinyt löytää mua ajoissa.
Olisin jo päässy eroon tästä kehosta.

Pakko päästä lenkille, sateeseen juoksemaan.
Ja sen jälkeen kotiin terottimen terän luokse.

8 kommenttia:

riri kirjoitti...

miika-rakas-kulta.
älä puhu tuollaisia. tai tiedän, että tämä on sun blogi ja saat puhua tänne mitä haluat. mutta älä sano tuollaisia, että kumpa sua ei olisi ehditty estää. sä merkitset meille kaikille niin paljon, vaikka ei meistä lukijoistakaan kovin moni ole sua kasvotusten nähnyt. mutta silti.
et sinä ole iso, vaan olet ihana ja suloinen. se lihavuus on sun päässäsi, ei muualla. toivottavasti tokenet vielä ja ymmärrät miten tärkeä olet.

*ravistus olkapäälle ja sitten paljon halauksia*
<3

hopeless kirjoitti...

Sä et ole iso. Ja sä olet vahva vaikkei susta ehkä tunnukaan siltä. Näin kauan oot jaksanu taistella ja jaksat tästäeteenpäinki. Takapakkia tulee kaikille aina joskus.
Mä olen myös onnellinen ettet sillon ehtinyt tehdä mitään, vaikka tiedän kyllä ton tunteen.
Muista että sulla on ympärilläs ihmisiä jotka välittää! Kauheesti voimia sulle :/ <3

Goofy kirjoitti...

ÄLÄ OKSENTELE. Mieti niitä lääkkeitäkin, että ne saa vaikuttaa ja plaaplaa....

Tanny Lón kirjoitti...

Älä.

homonukke kirjoitti...

Tämmöisiä tekstejä on aina niin surullista lukea :( Kaikesta päätellen mitä oon blogiasi lueskellut, susta välitetään hurjasti ja merkitset perheellesi ja Oskarille paljon. Monet ovat onnellisia ettei ehtinyt tapahtua mitään.

Tsemppiä valtavasti ♥ Kirjoitat niin tunteisiin vetoavasti, että olen todella "jäänyt koukkuun" tähän blogiin.

DistressedFairy kirjoitti...

Mee enemmi lenkille ku oksennat. Mutta mee lenkille sen takia,että siitä tulee hyvä olo,älä sen takia,että laihtuisit tai muuta,koska sun ei todellakaa tartte laihduttaa ! Voi ku sä tajuaisit sen...

Ja mä oon onnellinen ku oot elossa,susta on tullut mulle tärkeä<3 Enkä halua susta luopua.

Charlotte kirjoitti...

ei soittaminen heikkoutta ollu..vaan vahvuutta...jos tää maailma tuntuu susta raskaalle..nii eiks oo vahvuuden osoitus et jaksat pysyy täällä?

feelingsinside kirjoitti...

Vahvuudesta kertoo se, että pystyt kirjoittamaan vaikeat asiat. Voimia matkallesi!