huhtikuuta 19, 2013

Stop whispering, start shouting

http://farm6.staticflickr.com/5174/5429991079_a79b893a09.jpg

En haluaisi
jaksaisi
enää itkeä.

Mutta en osaa
pysty
lopettamaan.

Haluan olla humalassa.
Puhaltaa valkoista myrkkyä ulos.
Unohtaa unohtaa unohtaa.

Mitä minä teen?
Valun päivästä toiseen.
En saa mistään kiinni, viikot ovat loputtoman pitkiä.
Pyydän Oskaria sammuttamaan valot, haluan olla pimeässä.
Tuijottaa seinää, kadota.

"Emmä pysty tänää, huomen sit."
"Joo."
Joo.
Sanoisit edes olevasi pettynyt tähän kaikkeen, sinuakin raivostuttaa.
Vihaan sitä, miten kiltti olet minulle.
Huutaisit hakkaisit potkisit.
Ansaitsisin sen kaiken.

19 kommenttia:

Hiljainentähti kirjoitti...

Mäkin oon itkeny ihan liikaa viimeaikoina, enkä jaksais enää itkeä. Mutta ei sille vaan voi mitään, oon menettäny täs ihan likaa taas. Tää elämä on vaan niin raskasta. Toivottavasti jaksaisit, mä ymmärrän kyllä!<3

Anonyymi kirjoitti...

voi pieni :( kyllä toi paha olo lähtee! älä luovuta!

Mary kirjoitti...

Samaistun vahvasti tuohon, että välillä poikaystävän kiltteys ottaa päähän. Miten joku jaksaa olla niin ihana vaikka minä teen koko ajan kaikkea tyhmää ja teoillani satutan toista?
Mutta pakko kai uskoa että se on se maaginen ja vahva rakkaus,
ja se että meidän pahat teot aiheuttaa se vahva paha olo.
Joskus se on kuin joku hirviö sisällämme, se ei ole me, eikä sen kuulu olla meissä. Ne ihmiset jotka rakastavat sinua, näkevät sen hirviön alle, ettet oikeasti tarkoita tehdä pahaa ja että oikeasti sinäkin Miika olet aivan valtavan ihana ihminen joka ansaitsee kaiken hyvän ja kaiken rakkauden!

:) <3

Elin kirjoitti...

Kirjoitat niin kauniisti..<3

riri kirjoitti...

paljon jaksuja sulle sinne <3 toisen ihmisen kiltteys voi olla raivostuttavaa koska ei sitä ymmärrä miten se aina kestää omat viat jotkat näyttävät omissa silmissä niin suurilta. mutta sinä ansaitset sen kaiken kiltteyden.

ja kiitos kommentista :)

noice kirjoitti...

Ne ketä on vaikeinta rakastaa, tarvitsee sitä eniten. On helpottavaa huomata, että sulla on joku. Joku, joka todella välittää susta. Joku, joka huomaa sun tarvitsevan sen kaiken kiltteyden mitä sä saat.

Anonyymi kirjoitti...

kerranki oot oikeessa

Ninni kirjoitti...

^ Eipä se toisen ihmisen hakkaaminen tai muunlainenkaa satuttaminen mielenterveysongelmia poista...

voimia Miika ♥

Miika kirjoitti...

Anonyymi 20.00 > Toivon niin. Kiitos<3

Elin > Kiitos =)

Ninni > Ei se poista, mutta en ole varma ansaitsenko läheisiäni... Kiitos kuitenkin<3

riri kirjoitti...

kiitos kommentista :) ehkä se tästä

Anonyymi kirjoitti...

Oon sun kaverin kaveri ja me ollaan pari kertaa juteltu mut luultavasti et pahemmin pidä mua tuttuna tai mitää. Mut halusin vaa sanoo et sun blogist saa sellasen kuvan et sä et muka tekis Oskarin puolest mitää. Kaikki sun lähel kuitenki tietää kyl et sä teet ihan yht paljon Oskarin etee ku seki sun eteen. Mä oon miettiny et miten sä jaksat huolehtii Oskarist nii paljo koska sä tunnut aina laittavan sen tarpeet omies edelle ihan joka asias. Se oli liikuttavaa talvel ku pidit koko ajan huolen siit et Oskaril on tarpeeks vatteita pääl ja et sen kaulaliina on hyvin ettei se vilustu ja sit huolehit aina et Oskari saa ruuan eka ja jos se tarttee vettä sä haet sille sitä. Jos Oskarii väsyttää sä oot heti valmis lähtee kotiin et se pääsee nukkuu. Mä sain vast viime viikonloppun tietää mitä kaikkee oot hymys alle kätkeny ja oikeesti ihmettelen sitä mite jaksat huolehtii toisist ku sul menee nii paljon energiaa tohon parantumiseenki. Oot oikeesti tosi vahva ja sä ja Oskari ootte niin sulonen pari! Niinku tääl on sanottu sä ansaitset sen rakkauden minkä saat Oskarilt ja sun vanhemmilt vaik sust tuntuis ettet ansaitsiskaan. Mä toivon et parantuisit koska et ansaitse masennust tai syömisongelmii! Oot tosi ihana ja mua harmittaa ettet ite huomaa sitä :( Sä oot tosi empaattinen ja huomioit aina muit mut älä unoha ittees! Koska sä oot iha yht tärkee ku muutki ja kaikki sun lähel olevat haluu sulle vaa parasta! Oot tärkee tosi monelle ja oon iha varma et sussa on se voima ja tahto parantuu :)

Anonyymi kirjoitti...

Itepähä on soppansa keittäny : D et siit ketää muut voi syyttää

Miika kirjoitti...

Anonyymi 18.18 > Haluatko laittaa tähän mun kirjoittaman suoran lainauksen, missä syytän tästä jota kuta muuta kuin itseäni?

Anonyymi kirjoitti...

ai siks et saisit taas leikkii ihmisten kustannuksel?

Miika kirjoitti...

Jättäisitkö mut taas vaihteeksi rauhaan? IP-osotteet edelleenkin tallentuu, samoin kellonajat, ja klo 23:25:56 oot avannu tän kommentti-ikkunan. Mä nään sun joka ikisen käynnin tänne blogiin ja pystyn seuraamaan sun jokaista askelta, minkä mun blogissa otat. Se, mistä mun blogiin tuut, millä sivuilla käyt, kuinka pitkään oot mun blogissa ja miltä sivulta poistut. Sä olet mulle jo "hyvät loppuelämät" sanonut, että mitä jos nyt oikeesti seisoisit sanojes takana ja antaisit mun elää sen hyvän loppuelämän? Kiitos.

Anonyymi kirjoitti...

en tiedä mistä sä lätiset paskaa, mutta ihmee hyvi jengi suhun uskoo :D

Miika kirjoitti...

Haluutko, että laitan ne sun kaipailemat todisteet tänne omaan blogiini, sun blogiin vai sun sähköpostiosotteeseen? En oikeesti jaksa tätä enää.

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Miika kirjoitti...

Sähköpostiviesti lähetetty. =)