huhtikuuta 14, 2013

Even though I might, even thought I try, I can't

http://24.media.tumblr.com/523c1d08fadccdee7fc6e426cbd76c44/tumblr_mkyrc4YF3w1rprlvbo1_500.jpg

Kun me ollaan lähekkäin
Itket kasvot minuun päin
Miksi kävi näin?
Miten saan sut uskomaan?
Olen tässä ainiaan
Sua rakastan
Vaikka jäätäis ikuisesti kahdestaan

Itken.
Koeviikko ja ahdistus.
Tulevaisuus ja ahdistus.
Se tyttö haluaisi tutustua minuun paremmin.
Olin viikonloppuna humalassa.
Minulla on koko ajan liian kylmä tai liian kuuma.
Haluan jotain, mitä en saa.
Haluan jotain, mitä ei ole olemassakaan.

http://data.whicdn.com/images/58103069/tumblr_ml1yf7ltAe1rwp0blo1_500_large.png

Vihaan näitä päivä, kun en ole iloinen enkä surullinen.
Kaikki on ihan sama ihan sama ihan sama.
Haluaisin jonkun uuden harrastuksen.
En minä tiedä, mitä minä haluan.
Mietin lukion suorittamista kolmessa vuodessa, koska ehtisin vielä valmistua ensi keväänä. Tai viimeistään saman vuoden syksyllä. Tekisin muutaman kurssin itsenäisesti ja kirisin hieman. Koska pelkään edelleen, että putoan liian kauas Oskarin elämästä ja hän lähtee jonnekin kauas ja minä olen aina tässä.

Minua itkettää ja naurattaa samaan aikaan.
Kaikki on hyvin, mutta ei ole.
Inhoan tätä päivää ja tätä päänsärkyä.
En jaksa syödä, mutta syön silti.
Heitin tänään viimeisetkin vanhat vaatteet pois, etten enää yritä tunkea itseäni niihin.
Haluan hautautua untuvapeittoni alle ja kadota sinne.
Miksi huomennakaan ei voi paistaa aurinko?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miika sä olet niin ihana <3 mä rakasta sua ja mä rakastan sua ja oskaria, te ootte vaan niin sulosia yhessä! <3 munkin paraskaveri yrittää selvitä melkein puhjenneesta syömishäiriöstä, ja parempaan päin ollaan menossa, vaikka niistä ongelmista ei kukaan muu tiedäkkään kun minä ja hän :( ja itse olen ollut itsetuhoinen jo yli vuoden ja itsemurhaa yritetty kans, mutta tästäkään ei tiedä kukaan muu kuin paraskaverini... et ymmärrän sua ja varsinkin oskaria :) mut ei mun tosta pitäny tänne tulla puhuun, halusin vaan vihdoinkin ilmottaa kuinka syvästi ihailen sua ja oskaria, ootte oikeesti tosi ihania <3 toivottavasti tää ei ollu mitenkään kauheen outo kommentti... :D
Muttajoo, voimia ja jaksamisia sinne, ja kerro oskarille multa terveisiä vaikka ei tunnetakkaan!<3

terv. Yksi ihaileva anonyymi(:

Miika kirjoitti...

Olen kaukana ihanasta... Syömishäiriöistä harvoin selviää yksin, mutta onneksi ystävälläsi on edes sinut! Toivon, että ystäväsi paranee ja myös, että sinä saat elämänilosi takaisin. Paljon voimia teille kummallekin! Kerron terveiset =)