helmikuuta 09, 2013

Maybe I've gone far too deep, maybe I'm just far too weak


http://25.media.tumblr.com/70894780e3a5edb901b20019721031c0/tumblr_mgqmrkdWWS1rmxbn8o1_500.jpg

Makaan sohvalla Oskarin lämpimässä sylissä, katsomme elokuvaa, minä nauran.
Ja syvällä sisimmässäni toivoisin olevani kuollut.
Lopullisesti.

Vatsassani on iloinen mahahaavan alku.
Muuten olen ilmeisesti fyysisesti kunnossa. Verenpaine oli hieman normaalia alhaisempi, mutta ei mitään hälyttävää. Kunhan nyt vain syön kiltisti ruokani ja lääkkeeni niin minun pitäisi olla kunnossa.
Paitsi, että en ole. En vain kehtaa sitä myöntää edes tänne. Minun kaikki lupaukseni ovat tyhjempiä kuin mikään muu tässä maailmassa.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei oo sun aikas mennä. Usko mua! Halaisin sua jos voisin

pieni tulitikkutyttö kirjoitti...

älä muru luovuta..♡

Goofy kirjoitti...

mun mielestä elämä ei ole elämää, jos siitä ei pysty nauttimaan... mut oot kyl oikeessa tost et tuntuu oudolle olla elossa vaikka on tavallaan kuollut jo aikoja sit. ei tää ole elämää, ainakaan mulle. ja kiitos. voimii sullekkin! musta olis kivaa jonkun lämpimässä sylissä, mut koskaan tuu tapahtumaan. toivosin oikeesti että sä saisit ittes kuntoon..

Deedee kirjoitti...

älä luovuta pikkuinen.

Nipsu kirjoitti...

:(♥ Pärjäile!

Miika kirjoitti...

Anonyymi > Kiitos<3

Deedee > Yritän olla luovuttamatta!

Nipsu > Kiitos<3 =)