joulukuuta 24, 2012

And we are in love with the way that soft snowflakes kiss us

http://25.media.tumblr.com/4fd1f6c0fe6012fd3dcd88f8f8e7508a/tumblr_meujk9jXiU1r5pfj7o1_500.jpg

Hyvää joulua kaikille!

Tänään aamulla Oskarin vanhempien lasivaaka näytti painokseni 60.1 kiloa. Olen samaan aikaan sekä helpottunut että ahdistunut; painoin viimeeksi tuon verran yli vuosi sitten. Minua pelottaa, että tästä lähtien painoni nousee hallitsemattomasti, kunnes olen kohta taas 80 kilossa ja siinä samassa ahdingossa kuin kaksi vuotta sitten.

Mutta tänään nautin joulusta perheeni kanssa ja olen iloinen siitä, että minä ja Oskari vietämme ensimmäistä yhteistä jouluamme. Huomenna ahdistun sukuloidessa: olisin halunnut näyttää terveemmältä jouluna, jotta kaikki näkisivät, että olen oikeasti parantumassa. Mutta ehkä tärkeintä on se, että minä tiedän edistyneeni. Ja se, että en saa ahdistuskohtauksia ruokapöydässä kaikkien edessä niin suurella todennäköisyydellä kuin ennen.

Nyt ulos lyhyelle kävelylle lumen keskelle. Ja sen jälkeen lahjoja ja lisää ruokaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Uskoisin, että parhain joululahja mitä perheesi, sukulaisesi ja Oskari voi saada on, että saavat viettää Joulun kanssasi.
Hyvää joulua sinullekin, vaikka ehdinkin lähettämään toivotukset henkilökohtaisesti.

- K

ninni kirjoitti...

Hyvää joulua sinulle, Oskarille ja kummankin perheelle! :)♥

Goofy kirjoitti...

hyvää joulua :) toi 60 on aivan mahtava luku! onnea siitä..

Anonyymi kirjoitti...

hyvää joulua pieni!! nauti äläkä murehdi painoa!