marraskuuta 20, 2012

But in the end everyone ends up alone

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcrhc59PsE1r46fo7o1_400.gif

Painoindeksi: 17,2
Paino on koko ajan sama.
Paino on koko ajan sama.
Paino on koko ajan sama.
Paino on koko ajan sama.
Paino on koko ajan sama.
Paino on koko ajan sama.
Paino on koko ajan sama.
Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa.

Kyllä, olen kasvanut melkein viisi senttiä osastolle menemisen jälkeen. En tiedä kasvoinko sinä aikana, koska pituuttani ei jostain syystä mitattu uudelleen osastoaikana.

Kyllä, olen muutamaan kertaan sabotoinut paranemistani, mutta eivät ne kerrat yksinkertaisesti voi vaikuttaa siihen, että olen neljän kuukauden ajan syönyt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaiken sen, mikä on pitänytkin ja silti painoindeksini on korkeimmillaan ollut 17,5.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2p1erjZ2V1qj7lb4o1_500.jpg

Hemoglobiinini oli hieman alhainen, mutta muuten kaikki arvot näyttivät hyviltä. Tai siis ne eivät ainakaan olleet huonontuneet sen jälkeen, kun pääsin kotiin osastolta. Niistä näkyy edelleen, että olisin muka fyysisesti parantumassa.
Mikset sinä paska keho voi toimia?
Miksi.
Kotiin päästyäni kävelin suoraan kylpyhuoneeseen ja hakkasin jalkojen ihosta tilkkutäkkejä.
Vihaan sinua.
Vihaan.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m0ok897xCy1qca571o1_400.jpg

Ihan turhaa minä yritän tulla sinun kanssasi toimeen. Unohda ne kaikki kauniit sanat, mitkä olen ikinä sinusta sanonut. Se sympatia, mitä muka tunsin sinua kohtaan. Niitä ei enää ole.
Olet jäätävä kasa virheitä ja epäonnistumisia enkä minä pakota enää itseäni pitämään sinusta. Koska ei ole enää meitä: on minä ja sitten on sinä, jonka jatkuvia kompastumisia ja oikutteluja joudun seuraamaan päivästä toiseen.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lrqvroKKKj1r1r4nvo1_500.jpg

Haluan sinusta irti.
Sinä olet iso loinen minussa ja ansaitsisit kuolla.
Se, että minä en voi elää ilman sinua ei ole mikään kohteliaisuus: se on vahinko, koko elämänmittainen tuskan ja vihan aihe, häpeä.
Ja sinun on ihan turha luulla, että olemme kumpikin hengissä sen takia, että yrittäisin säästellä itseäni siltä fyysiseltä kivulta, mitä sinun kauttasi tunnen. Olen hengissä ainoastaan sen takia, että en halua pettää läheisiäni.
Sinussa ei ole mitään syytä, miksi eläisin.
Sinä saat minut toivomaan kuolemaa.


Seuraavan seitsemän päivän ajan vietän jokaisen päivän osastolla ja palaan illalla kotiin, jolloin minua pitää jatkuvasti tarkkailla. Jokainen syömäni pala merkataan ylös, jokainen liikkumani metri kirjataan paperille, vaikka olenkin liikuntakiellossa. Sylkirauhasiani täytyy kokeilla ja tarkkailla sen varalta, että oksennan.
Olen vankina.

Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa. Pää hajoaa.

11 kommenttia:

Hiljainentähti kirjoitti...

Koita jaksaa, paljon voimia!<3

Anonyymi kirjoitti...

Sen takia tämä kaikki tapahtuu sinulle, koska sinusta välitetään ja sinua halutaan auttaa oikeasti. Älä luovuta, taistele! ♥

Anonyymi kirjoitti...

Voi olla et sulla on kilpirauhasten liikatoimintaa ja siksi paino ei nouse! Toivottavasti toi asia ratkeis :(

sarre kirjoitti...

haleja ja tsemppiä <3

puuhka kirjoitti...

Sinulle on haaste :)
http://puuhka.blogspot.fi/

Goofy kirjoitti...

mä oon ollu jossain omassa horroksessani ja kaikkee on tapahtunu kun oon ollu poissa! onnitteluni siit kuvasta, mulla ei olis ikinä rohkeutta laittaa semmosta. ja jos nyt ymmärsin oikein oot osastolla. oon valtavan onnellinen sen takia! toivon että kun sä pääset pois sieltä se paino alkaa nousemaan ja voisit elää "normaalia" elämää ilman kaikkea tätä paskaa stressaamista. voimia hirmusesti <3

DistressedFairy kirjoitti...

Toivon todella paljon,että parantuisit ja tajuaisit,että oot hyvä tollaisena:)<3

Aino kirjoitti...

Mä oon ollu "pidennetyllä päiväosastolla" muutamat kerrat ja mä kyllä tykkään! Vaikka aamulla onki taas raskasta lähtee koko päiväks pois himasta ni ainaki ite koin ton jopa paremmaks ku täyspäiväsen osastollaolemisen! Tsemppiä paljon!

tsirpula kirjoitti...

haluaisin halata sua, antaa sulle voimaa jaksaa.

beautiful kirjoitti...

Haleja ja jaksamisia <3 yritä olla antamatta periksi. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parempaan suuntaan.

Miika kirjoitti...

Anonyymit > Kiitos<3 Toivottavasti tämän painon junnaamisen syy löytyisi...

Sarre> Kiitos<3

Aino > Minäkin kyllä pidän tästä, että saan nukkua yöt kotona. Toivon, että en normaalille osastolle joudukaan... Kiitos!

tsirpula > Kiitos, haleja<3