marraskuuta 14, 2012

And I'm frozen to the ground


Tiedän, että teitä on valunut tänne jo 304 ja aion kyllä pitää lupaukseni, mutta tällä hetkellä olen vain taas niin väsynyt, että en jaksa ajatella mitään.
En jaksa tehdä mitään.
En jaksa iltaisin edes koskea Oskaria.
Käännyn vasemmalle kyljelleni ja nukahdan.
Ja aamulla herään taas väsyneenä.
Tämä jatkuva väsymys ärsyttää ja tekee minut hulluksi.


Viime jakson numerorivi on täynnä yhdeksikköjä.
Miten?
Minä olen aina ollut keskiverto-oppilas ja se on ollut aivan tarpeeksi. Ei minun tarvitse olla koulussa paras, eivät ne numerot lopulta kerro yhtään mitään. Ne ovat jonkun toisen arvioita sen yhden hetken mahdollisesti onnistumisestani.
Minun loppuelämäni ei riipu niistä luvuista.


Minulla ei edelleenkään ole nälkä, mutta yritän silti syödä kaiken sen, mikä minun täytyykin.
Oskari jäi perjantaina kotiin, mikä suututti aluksi, mutta ymmärsin päivän kuluessa, että minun piti oikeastaan olla kiitollinen Oskarille. Hän katkaisi sen syömättömyyden putken, mistä olisi voinut lähteä todellinen alamäki.
Tai ylämäki...
Ylämäet on vaikeampia, alamäet ovat helppoja.


Tässä merkinnässä ei ole mitään järkeä ja sen olisi voinut jättää kirjoittamattakin.
Ei minun elämässäni oikein tapahdu mitään.
Jatkuvaa taistelua väsymystä vastaan, joka on ilmestynyt aivan tyhjästä eteeni. Öisin herään siihen tunteeseen, kun sydän valuu ulos kainaloa pitkin kovin lyönnein. Käännyn selälleni ja jokin painava istuu rintakehäni päälle, en saa henkeä.
Mutta ainakin minä syön.
Mitä väliä millään muulla.
Minun syömiseni tekee muut onnelliseksi,
joten minun pitäisi vain lopettaa valittaminen.

Vastaan teidän kaikkien ihanien kommentteihin mahdollisimman pian!
Nyt aion taas vain nukahtaa ja herätä huomenna entistä väsyneempänä.

3 kommenttia:

Nipsu kirjoitti...

ettei tuo väsymys vain johtuisi esim anemiasta tms? :( kannattaa käydä terkkarilla ihan varmuuden varalta! voimia pieni♥

beautiful kirjoitti...

Hyvä kuulla, että olet elossa. Ja vielä parempi kuulla, että olet saanut syötyä! Väsymys voi johtua myös alhasesta verensokerista tai matalasta hemoglobiinista. Voimia <3

Anonyymi kirjoitti...

Kannattaa käydä terkkarilla heti maanantaina! Epäilen, että sinun hemoglobiiniarvosi ovat liian alhaiset nimim. Anemian kanssa taistellut