syyskuuta 13, 2012

The fire I began is burning me alive

http://24.media.tumblr.com/tumblr_maa8ahB5IA1ref30so1_500.jpg

Tänään olen vain itkenyt.
Koko päivän tähän asti.
Katse karkasi ikkunalasin toiselle puolelle keskellä tuntia ja jäi sinne, kunnes tarkentui itse lasiin ja siihen sataviin pisaroihin.
Miksi tämä on näin vaikeaa...

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9rf95j9mU1qjhctso1_500.jpg

Ja hämmentävintä on se, että ei se syöminen ole enää vaikeaa. Siitä on tullut todella rutiininomaista ihan uskomattoman lyhyessä ajassa, mutta nyt tuntuu siltä, että kaikki muu onkin sitten pielessä ja masentaa. Olin kotona ennen Oskaria ja mietin, onko hän säästänyt sen terän minkä silloin kerran takavarikoi minulta.
Ei tietenkään ole. 
Se on jossain kaatopaikalla tällä hetkellä. Mutta on minulla edelleen terottimia jäljellä ja niissä on terät. Ai, paitsi että enhän minä voi viillellä, koska minun kehossani ei ole yhtäkään kohtaa, mikä pysyisi piilossa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9orncsNg61qdo6cto1_500.jpg

Mielessäni mietin vain miksi minulla ei ole lupaa viillellä. Miksimiksimiksi?
Mitä se muka kuuluu kenellekään, tämä on minun kehoni!
Välillä jopa ajattelen niin kuvottavasti kuin että on läheisteni oma syy, että he ovat kiintyneet minuun ja heitä sattuu, kun satutan itseäni.
Olisi niin ihanaa tuntea sen veren valuvan pitkin jalkaa. Aluksi se kaikki huuto ja meteli pään sisällä, ei kuule ketään, ei näe mitään. Ja sitten terä rikkoo ihon ja veri pääsee ulos ja kaikkialla on hiljaista.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9sbewmQb11r8hiu2o1_500.jpg

Mutta en minä tee mitään.
Odotan vain huomista ja toivon, että se on parempi päivä. Luen sen kaiken kauniin, minkä te olette minulle kirjoittaneet ja sen, minkä perheeni on kirjoittanut minulle. Luen sen kaiken niin monta kertaa, että alan uskoa. Samalla tavalla kuin olen uskonut kaikki ne valheet, joita olen pääni sisällä toistanut itselleni.
Tai ehkä ne eivät ole valheita.
En tiedä.

3 kommenttia:

Kauris kirjoitti...

Se on oikeasti hassun pelottavaa, kun syömisestä alkaa tulla rutiinia. Sitähän se on.. Ja kun syömishäiriö väistyy, nousevat esille oikeat ongelmat. Mutta kun syömishäiriö on hoidettu edestä niin niihin oikeisiin ongelmiin pystytään oikeasti puuttumaan. Itselläni taustalta löytyivät identiteettihäiriö ja sen aiheuttama masennus. Nyt alkaa niittenkin osalta olemaan homma hallussa ja yritän olla iloinen siitä. Odotan vain että elämä alkaa tuntua omalta, ongelmat väistyvät mielestä ja osaan tarttua itse elämään.

Sä oot tehnyt uskomattomia tekoja itsesi eteen. Sä olet lähempänä omaa itseäsi. ♥

Goofy kirjoitti...

meille lyötiin lappu kouraan, että tämmöset kurssit syötätte wilmaan piste. mua ärystti se, koska olin tehny itelleni hyvän lukkarin, jossa oli se 30 kurssia. eikä joka aamu kasiin. nyt on joka ikinen aamu kasiin ja myöhään kotiin. mä vaan tiedän et pää ei tuu kestään tätä... se pelottaa jo valmiiks. ahdistelen perjantain känniörvellyksen seurausta. sain pitkiä katseita, toivottavasti en nyt mokannut asioita pahasti..

beautiful kirjoitti...

Kumpa sä et ois noin rikki.