syyskuuta 20, 2012

Follow the light to the edge and the after

http://24.media.tumblr.com/tumblr_ma3rrtdtNZ1r7kl2uo1_500.jpg

Miksi Blogger näyttää tältä?
Kenen sairaan ihmisen mielestä tämä oli hyvä idea?
"- - - helpottaa tarvittujen kohteiden löytämistä" No, ehdottomasti.

Huomenna menen viimeisen kokeen jälkeen Oskarin kanssa ruokalaan ja syön. Toivon, että en törmää kehenkään. En halua puhua kenellekään. En mitään, mikä pilaa keskittymiseni.
Minun on pakko onnistua.
Olen asettanut itselleni korkeat tavoitteet tämän suhteen enkä edes halua tietää, millainen oloni on, jos epäonnistun.
Tai tiedänhän minä.
Ja tiedän myös, että sen jälkeen ihoon tulee taas punaisia halkeamia.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6ryjdgsnd1rnao56o1_500.jpg

Olen miettinyt tauon pitämistä blogista ja nyt olenkin ollut hieman poissaolevana täällä. Ensimmäinen koeviikko uudessa koulussa ja stressitaso on ollut viritettynä äärimmilleen.
Pakko näyttää kaikille, että olen hyvä.
Ei minua ole koskaan ennen kiinnostanut, mutta nyt tuntui siltä, että kokeista saadut numerot ovat suoraan suhteessa siihen, olenko tutustumisenarvoinen ihminen vai täydellinen paskapää.

Vielä huominen äidinkielen essee ja sitten kohtaan Pahimman Pelkoni.
En kestä, jos en onnistu.
En kestä.
En kestä.
En kestä.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei älä lopeta bloggaamista! :( en kestäis jos en tietäis mitä sulle kuuluu...... Mä tiedän et sä kyllä pystyt syömään koulussa koska oot rohkee ja sulla on Oskarikin tukena! Tsemppiä ♥♥

Goofy kirjoitti...

toivottavasti et lopeta ;( sun juttuja on mukava seurata! no mutta teet, mitä parhaimmaks näät ja on sulle paras vaihtoehto! mä pidän sulle peukkuja huomista varten! kyllä se menee hyvin (mäkin uskaltauduin ruokalaan tänään, istumaan kylläkin..)

Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea ruokailuun.
Äläkä kiltti missään nimessä alistu raitoihin. Niihin punaisiin tiikerin raitoihin.

backward kirjoitti...

voi miika.... toivottavasti ruokailu onnistuis, taiet ainakin saisit jotain syödyksi. Sun ei tarvi olla täydellinen, eikä edes tavoitella sitä. sä olet hyvä tuollaisena, parempi muutama kilo enempänä. pidä blogista taukoa jos siltä tuntuu, eihän tämän mitään pakkopullaa ole. ainakaan pitäisi. itseäsi varten sie tätä kirjoitat, et pelkästään lukijoiden. Pärjäile, sie olet arvokas! <3

Anonyymi kirjoitti...

Paljon voimia.

ei kukaan kirjoitti...

Kyllä se onnistuu.

Hansu kirjoitti...

Mä uskon että sä onnistut, koita vielä vaan jaksaa hetki. Kohta toivottavasti helpottaa <3

Tiia kirjoitti...

http://myspoondance.blogspot.fi/2012/09/maa-tykkaa-su-blogist.html Tässä blogillesi tunnustus ja pieni haaste! :)

Mary kirjoitti...

Sä oot varmasti yks vahvimpia ihmisiä tässä maailmassa.
Mut ei se tarkota et sun pitäs kaikkea jaksaa.
Eikä sun tartte kenellekään mitään näyttää, vaikka mä tiedän kuinka syvällä meidän mielessä on se ajatus et pakko olla hyvä muiden silmissä.

Halauksia ja voimia iso kasa!

Miika kirjoitti...

Anonyymi > En minä taida lopettaa. =) Olen jo niin tottunut tähän kirjoitteluun! Kiitos<3

Anonyymi > Kiitos! Yritän olla enää alistumatta viiltelyyn. Jotenkin sen vain haluaa pitää "hätävarana" pahan olon varalta... =/

Anonyymi & ei kukaan > Kiitos<3 =)