toukokuuta 15, 2012

On crystal sand, we sleep hand-in-hand

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1091n5Jaq1qj32lgo1_500.jpg

Sain haasteen, kiitos siitä<3

The Rules : 
Each tagged person must answer 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you.

1. Millaisia hyviä puolia sinussa on ?
Osaan kirjoittaa ja yritän aina keksiä mahdollisimman paljon positiivista sanottavaa muista ihmisistä.

2. Odotatko jotain erityistä päivää ?
Tarinani viimeistä päivää, päättyi se sitten tänä vuonna tai 50 vuoden kuluttua. Haluan tietää, miten tämä kaikki päättyy.

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/9116381/Alphabeat.jpg

3. Millaista musiikkia kuuntelet ?
Alphabeat, Owl City, Marina and the Diamonds...

4. Mitä tekemääsi kadut eniten ?
Jos olisin itse ollut vastuussa syntymästäni niin varmasti sitä. Vieritän kuitenkin syyn siitä vanhemmilleni.

5. Mihin kiinnität ihmisessä ensimmäiseksi huomiota ?
Silmiin ja huuliin: huulien läpi valuu sanoja, jotka silmät mahdollisesti osoittavat valheiksi.

6. Millainen perheesi on ?
Ihana<3

7. Onko sinulla tai perheelläsi lemmikkejä ?
Akvaariossa on kaloja...

8. Milloin ja miksi aloitit bloggaamisen ?
Vasta viime vuoden itsenäisyyspäivänä. Aloitin, koska halusin jonkun paikan, mihin kirjata ylös ajatuksia ja jotenkin paperinen, perinteinen päiväkirja tuntuu edelleenkin liian paljaalta ja suojattomalta. Vaikka kaikki nettiin kirjoittamanikin jättää jäljen...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lougkwsVCB1r0uc36o1_500.jpg

9. Missä näet itsesi ensi vuonna ?
Tällä hetkellä en usko, että olen elossa enää silloin. Joko kuolen alipainoni takia tai muun itsetuhon aiheuttamana.

10. Millaisia unelmia sinulla on ?
Unelmat liittyvät aina tulevaisuuteen, joten niitäkään ei juuri ole...

11. Onko sinulla esikuvaa ?
Kuka tahansa tasapainoinen, onnellinen ihminen kelpaa esikuvaksi. Sitten minä vain teen sairaan pääni avulla parhaani, että olisin täydellinen vastakohta.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m419nbrh091r0fx0po1_500.gif

Tapojeni mukaisesti tämäkin haaste jää tähän: tällä hetkellä mielessä pyörii vain se, pitäisikö minun viimein lähteä pois. Haluan kuolla. Haluan kuollakuollakuollakuolla.
Säälittävää etten vieläkään ole saanut aikaiseksi itsemurhaa. Paljon puhetta, vähän toimintaa. Jollain typerällä tavalla kuitenkin pelkään, että entäs jos minulle tuleekin ikävä O:ta, kun olen kuollut.
Vaikka kaiken sen tuskan ansaitsisinkin.

Miksi en osaa elää?

10 kommenttia:

Midnight Fairy kirjoitti...

Don't die. Sun blogi on tosi kaunis, ja sinäkin vaikutat hyvin kauniilta persoonalta. Sinua jäätäisiin kaipaamaan suuresti. Sun pitäis tavata joku sun uskollinen lukija/lukiojoita vaikka, niin saisit itsellesi lisää sinusta välittäviä läheisiä. Netin kautta auttamisen yrittäminen on jotenkin hyvin häilyvää, ei käsinkosketeltavaa lämpöä, niin kuin vaikka ystävän halaus. ;)

Chloe kirjoitti...

Mut onko O ansainnut sen tuskan? (et ole tosin sinäkään)

Tiiän, etten voi sanoa mitään, mikä muuttaa mielesi. Argh olen vihainen itselleni kun en voi auttaa. Sattuu lukea tällasta.

Hopeless kirjoitti...

Kirjoitin tähän monta asiaa, mutta en kuitenkaan katso hyväksi julkaista niitä. Mä kerrankin voin sanoa, mä tiedän miltä susta tuntuu. Mä tiedän miltä miltä tuntuu kun ei halua mitään muuta kuin kuolla. Ja se tunne ei tahdo lähteä millään pois. Mulla on tasan yksi keino millä se lähtee pois - puhumalla. Jollekkin joku ymmärtää ja kuuntelee. En nyt tarkoita ammattihenkilöä, vaikka siitäkin on mulle ollut suuri apu, kun oon saanut puhua mun neuropsykologin kanssa. Yritä puhua jollekkin, johon sä luotat. Ja Miika muista, mun meili on aina auki sua varten. Vaikka mä voinkin asua susta satojen kilometrin päässä ja oon vaan joku apuani tuputtava bloggari, niin mä kyllä kuuntelen♥

Ethän vain tee itellesi mitään, jätät ainakin ne viinat ja lääkkeet rauhaan. Lääkehiili maistuu aivan kamalalle, näin ainakin olen kuullut. Sitä paitsi, jos sä nyt päätät lähteä niin muhun jää ainakin helvetin iso jälki johonkin tuonne sisälle...

dreamer kirjoitti...

et saa kuolla ): oot niin kaunis ihminen, et tää maailma pimenis paljon jos sä häviät. ajattele sun perhettä ja kaikkia, miten surullisiks ne tulis. koita kestää vielä vähän, kohta se ihme tapahtuu♥

thirst kirjoitti...

Hei, älä kuole!! Sä et voi, etkä SAA tehdä sitä, itselles etkä O:lle, etkä sun perheelle! Jokainen ihminen on arvokas omana itsenään, kyllä säkin vielä löydät sen itsestäs! Itsemurha on paska ratkaisu, sitä ei voi perua. Entä jos haluat oikeasti elää ?

Hopeless kirjoitti...

Laitan sulle vielä tänään meiliä. En viitsi tänne kaikkea kirjoittaa, jotta sun ei tarvitse jättää liikaa asioita itsestäsi näkyviin. Toivottavasti se saa sut ajattelemaan asioita. Vaikka en tiedä auttaako se, mutta yritän kuitenkin.

Hopeless kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
unknown kirjoitti...

Älä lähde ): Ei ole säälittävää, ettet ole tappanut itteäsi, ei ollenkaan.
Ja aattele O'ta, se ei ansaitse sitä tuskaa, niinkuin et sinäkään. :c
Ehkä tulevaisuudessa onkin jotain odottamisen arvosta, sitä ei voi koskaan tietää.

Hopeless kirjoitti...

Mä voin olla liiankin ihana, koska huolehdin sun asioista...Mutta tiedätkö mitä? - Se on aidon välittämisen merkki.

Varjo kirjoitti...

Älä mene. Sinulla on koko elämä edessäsi. Tarvitset apua! Ja rohkeutta sitä hakeaksesi.<3

Se mitä sanoit, että syömisongelma on osa itsetuhoa, on kyllä minunkin kohdalla ihan totta.. Siksi on niin hirvittävän surullista katsoa, kuinka sie haihdutat itseäsi olemattomiin. :(