toukokuuta 08, 2012

BMI 16,4

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m0dxchAPqg1r3rofso1_500.jpg

Enkä edes yritä esittää enää ja kirjoittaa tänne, että olisin jotenkin pettynyt.
Se on 50.1.
Melkein numerolla neljä alkavissa luvuissa, jotka ovat liian alhaisia minulle, mutta joista ainakin yhden silti haluaisin nähdä vaa'an digitaalinäytöllä.

En ole enää varma tipunko itseasiassa ollenkaan
vai nousenko vain liian ylös.
Tuntuu painottomalta, mutta sitähän minä kai olenkin.
O luo minuun pelokkaita katseita. Jos jään muista jälkeen koulun käytävällä hän pysähtyy heti ja vilkuilee kauhuissaan ympärilleen.
Ihan kuin kuolisin heti, kun en ole hänen näkökentässään.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_m2t3dhrO0l1qjnxoxo1_500.jpg

Olo on heikko.
Milloin syömisten poisjättämisestä tuli näin helppoa?
Laihdun ja laihdun vaikka en varsinaisesti ole millään dieetillä enkä jatkuvasti ajattele sitä, mitä saan syödä tämän päivän aikana.
Tai no, mietinhän minä kerran: aamulla. Sitten noudatan sitä suunnitelmaa ja herään taas aamulla ja tuntuu kuin olisin yön aikana juossut marathonin. 

http://29.media.tumblr.com/tumblr_ly7teexU311qb5t88o1_500.jpg

Sen kai pitäisi olla hyvä asia? Sitähän kaikki aina toivovat: kontrollia.
Minun kontrollini tappaa minut.
En enää edes oikeastaan ahmi ja vain harvoin minulla on nälkä tai tekee mieli jotain ruokaa.
En kai tunne enää mitään.
Kuolenko ennen kuin edes täytän 17 vuotta?

En tiedä mitä ajatella: en haluaisi kuolla, mutta haluaisin silti nähdä nelosella alkavan luvun.

10 kommenttia:

elena kirjoitti...

Älä kuole.

Vaiennut kirjoitti...

Tahtoisin pelastaa sinut. En vain tiedä miten. Pelottaa. Älä katoa.

lost girl kirjoitti...

Älä anna tän sairauden viedä sua. Se tekee sen, että sä haluat nähdä vaan sen pienemmän luvun siellä vaa'assa. Ja jos et pistä sille vastaan ajoissa, se vie sut vaan syvemmälle, ja sitä vaikeampi sun on sieltä enää nousta.
voimia♥

Hopeless kirjoitti...

Mä oikeasti olen sanaton, enkä tiedä oikein mitä sanoa ilman, että siitä syntyisi iso haloo ja saisin taas tuntea kuinka mun sanat tulkitaan väärin...mutta mä uskon tietäväni miltä O'sta tuntuu. Tuntuu, että mä tunnen noita samoja tunteita Ja tiedätkö mitä? Mä en välttämättä sanoisi sen olevan tervettä - siis mun osalta. Mä mietin ainakin 10 kertaa päivässä, että on pakko päästä tarkistamaan meili - merkin siitä, että sä olet elossa. Mä olen susta oikeasti huolissani, liiankin huolissani...JOS mä tuntisin sut yhtään paremmin, niin varmasti taluttaisin sut hakemaan apua. Toi pelko ja tuska mikä tästä blogista huokuu surettaa mua pirusti ja saa mut satuttamaan ahdistuksissani itseäni, koska huoli susta pyörii mun mielessä kokoajan. Tekisi mieli udella jokaikinen päivä, että olethan sä varmasti elossa...niin rasittavalta kuin se ikinä kuullostaakin. Mua ihan aikuisten oikeasti pelottaa, en tiedä onko tää jo sairasta, mutta kuitenkin.
Mä haluaisin tehdä ihan mitä vaan, jotta sulla olis asiat paremmin ja sekös ahdistaa, ettei siitä(kään) tule yhtikäs mitään täältä käsin.
Kaikella tällä mä kai haluan sanoa, että mä Miika välitän, ja tulen välittämään aina.

mazzu. kirjoitti...

:(

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Monesko kerta tää on
kun mä itken pojalle
jota en ole koskaan tavannut?

Miika.
Pitääkö mun
ihan oikeasti
tulla vielä
tässä kuussa
siihen kouluun
mitä tiedän sun käyvän,
etsiä sut jotenkin käsiini
ja taluttaa itse terkalle?

Koska teoriassa mä pystyisin siihen.

Koska mä en ikinä, en ikinä anna itselleni anteeksi, jos sä kuolet.

thirst kirjoitti...

Miika, sä ooot jo tavoittanu ton tavoitepainon, eikö nyt olis syytä satsata paranemiseen ? ♥ voimiii!

Sheena kirjoitti...

Oon samaa mieltä kuin ylempi.

Miksi valua enään alaspäin.

O tarvitsee sinua. Sinä häntä. Anoreksia.. paska tauti pilaa kaiken onnen lopulta. nytkin olet TAJUTTOMAN PIENI.. et saa enään laihtua.

vaikka tämä kommentti meneekin ohi kuulosi.. toivon silti herättäväni sisälläsi joitain ajatuksia. :(

olet tärkeä <3

Hopeless kirjoitti...

Ainiin sen unohdin sanoa...huomasithan, että siirsin kommentteihin vastaamisen omaan blogiini (:

Viikka kirjoitti...

Jos sä haluat nähdä ensin yhden nelosella alkavan luvun, niin sen jälkeen haluat nähdä ne kaikki. Ja lopulta sun elintila kapenee ihan pieneksi kaistaleeksi, jossa ei pysty enää liikkumaan.

Mä en ole hyvä kommentoimaan ja sanomaan niitä sanoja, joita pitäisi. Koska minä en tiedä, mitä järkeä tässä on, mitä järkeä on elämässä ylipäätään.

Älä tee tota itsellesi ♥