huhtikuuta 22, 2012

Your grace betrays your heart

http://29.media.tumblr.com/tumblr_m2r8ioMgDr1qkabz1o1_500.jpg

Käde tärisevät.
Jalat tärisevät.
Perjantaina join. Lauantaina join.
Tänään olen juonut, mutta en mitään alkoholipitoista. Vain mehua ja Cola zeroa.
En halua syödä tänään mitään vaikka hampaita vihlookin nuo liian happamat juomat.
Kuin kokonaisia sitruunoita söisi.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_m2nea3A8IG1qkabz1o1_500.jpg 

Olen pahoillani, että huolestutin niin monet teistä.
En haluaisi niin käyvän, mutta toisaalta en halua padota näitä tunteita sisällenikään sen takia, että blogiani seuraavat ihmiset eivät huolestuisi.
Teitä on jo yli 130. 
Yli 130 ihmistä, yksilöä, tarinaa.

Haluaisin lähteä ulos kävelylle, tuntuu liian laiskalta vain olla sisällä, mutta koulutehtävät eivät tee itse itseään.
Ehkä illemmalla käyn kävelemässä tunnin...

3 kommenttia:

Hopeless kirjoitti...

En tiedä muista, mutta minäkin pelkäsin viime postauksen jälkeen niin, että melkein soitin kaverille itkien. En kuitenkaan soittanut. Sen sijaan olisin laittanut sinulle meiliä, mutta olin niin hysteerisessä paniikissa etten kyennyt kirjoittamaan sanaakaan. Sen sijaan blogiini kirjoitin myöhemmin pahan oloni pois.

Luoja miten mä pelkäsinkään, että sua ei enää olisikaan...
Olet hirvittävän rakas, vaikkemme edes tunne. Muista se Miika♥

annika kirjoitti...

Onneks oot turvassa etkä oo tehny itelles mitään!

Mary kirjoitti...

Olen erittäin helpottonut.

Iso iso iso kasa haleja ja voimia ja kaikkea mahdollista hyvää.

♥olet rakas ♥