maaliskuuta 15, 2012

To eat to eat to eat to eat

http://24.media.tumblr.com/tumblr_ltjbhhVKN41qfjuhgo1_500.jpg

Tekee mieli syödä.
Olen viimeisen parin tunnin ajan ajatellut vain ruokaa.
Olen pureskellut purukumia sekopäiseen tahtiin yrittäen unohtaa halun syödä.
Ei mulla edes oikeasti ole tällä hetkellä nälkä.

Tänään olen syönyt vähän yli 600 kaloria ja kuluttanut taas noin 300.
Tuo 600 vaivaa minua, se todella vaivaa.
Olisin halunnut taas olla viidessäsadassa.

Lihaksiin sattuu.
Mutta silti haluaisin tehdä vielä muutaman vatsalihaksen ja punnerruksen.
Lihaksiin ei satu tarpeeksi.

Tasalta juon lasillisen cola zeroa.
Se saa luvan karkottaa tämän inhottavan päässä pyörivän ajatuksen ahmimisesta, mitä en tee, koska ei se mitään auta.
Aloitan huomenna kuitenkin uudestaan.

5 kommenttia:

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Kiitos kehuistasi!(: Mä en pidä sua tekopyhänä, sillä se on juuri niinkuin itse sanoit: tiettykää et halua muiden kärsivän sellaisesta mistä itse kärsit. Ja itsekin haluaisin sanoa sulle että syö vaan, mutta ei se auta mitään...
Oi, sopisiko se sulle oikeasti? Musta olis tosi mukava puhua lisää muualla kuin täällä blogissa:) Pitäiskö mun laittaa tähän sähköpostini niin voitais siten sopia tarkemmin..?

Anemone Nemorosa kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anemone Nemorosa kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
evelyn (en voi kirjautua, vanhempien kone) kirjoitti...

Kiitos kommentistasi mun blogiin. Parantuminen kummitteli/kummittelee mullakin mielessä, harmi vaan että jos sille antaa liikaa valtaa niin alkaa ahdistaa :( Vaikkei niin saisi olla.

600 kaloria ei ole paljon, believe me. Sillä sä laihdut ihan satakymmenen prosenttisella varmuudella, vaikkei se itsestä tunnu välttämättä sille.

Voimia ja haleja, vaikken sua tunnekaan. ♥

outolintu kirjoitti...

Blogisi on kaunis, ja sinä olet kaunis ihminen, tunnen sen, huomaan sen. Toivon ettei sinun tarvitsisi näännyttä itseäsi, koska et ansaitse kärsimystä vaan kaikkea hyvää ja ihanaa, mutta tiedän etteivät mun sanani saa sua lopettamaan. Voimia Miika. <3