maaliskuuta 27, 2012

I saw you were spinning from the sky

http://27.media.tumblr.com/tumblr_m17qy2Zwca1r0j5jlo1_500.jpg

Tänään syötynä tähän mennessä
470 kaloria

Poltettuna
melkein 400 kaloria

Syön vielä 100g raejuustoa ja tonnikalatölkin iltapalaksi. En laskenut tänään kaloreita ja oletin oikeasti, että olisin ollut syönyt enemmän. Sen takia söin koulun jälkeen vain nuudeleita enkä kunnon ruokaa, koska olin ihan varma, että kalorit olisivat jo silloin olleet yli 500. Minun ei myöskään pitänyt kuluttaa noin paljon, mutta se kävi enemmän ja vähemmän huomaamatta.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m0yy1fDnqj1qgls16o1_500.jpg

Väsyttää.
Olen unohtanut kolmen viikon ajan ottaa vitamiinit aamuisin. Silmät ovat kuivat.
Haluaisin vain nukkua nukkua nukkua. Tänään aamulla herätyskello soi juuri, kun näin unta. Inhoan herätä silloin: kestää kauan tajuta, että onkin hereillä eikä enää unessa.
Muuten tänään on ollut ihan hyvä olo, vähän kylmä päivällä, mutta ei muuta.

Voisin syödä iltapalan nyt niin pääsen aikaisemmin nukkumaan.

5 kommenttia:

Hoitovirhe kirjoitti...

Mulla on nyt ollu samanlainen tunne pari päivää tai pitäisikö sanoa pari viikkoa...Mä haluaisin vain nukkua. En mitään muuta kuin nukkua...
Ei tarvisisi nähdä ketään, eikä tarvitsisi kestää mitään negatiivista jota tuntuu tulevan joka suunnasta. Onneksi maanantaina pääsen aloittamaan neljän viikon työharjoittelun :D

Toivottavasti jaksat pysyä hereillä...
Jaksamisia ja haleja♥

elena kirjoitti...

Mä unohtelen rautaa ja vitamiineja ja tajuan sen vasta silloin kun anemiaoireet iskee päälle ja nukun päivät, en pysty keskittymään ja hädin tuskin muistan oman nimeni.

Mäkin yritän aina mennä aikaisemmin nukkumaan, mutta jotenkin se venyy...

Älä kuihdu pois pikkuinen.

evelyn kirjoitti...

mä en ole myöskään aikoihin ottanut vitamiineja enkä rautaa, ja sen huomaa. väsyttää, ihoa kuivaa, muisti pätkii, vilustun ja silmiä kuivaa.

kesken unen herääminen on.. ärsyttävää. sekava olo ja etenkin, jos uni on tapahtunut todenoloisessa paikassa, kestää hetki tajuta sijainti, oikea kellonaika ja muuta faktaa.

sulla on mennyt tänään ainakin kaloreiden puolesta aivan kauhean hyvin.. pelottaa vaan, että sä kuihdut pois. älä tee niin, ethän?

haleja.

A//J kirjoitti...

Moi pitkäst aikaa! pääsin taas takas bloggerin maailmaan nyt ja alan päivitteleen uudestaan :)

Täs vähä vanhojen kommenttien vastausta:

Varo oikeesti ettet sit kans katoo kokonaan. Ku oikeesti laihuuden kauneudellaki on rajansa ja jos meet liian pitkälle et enää näytä terveeltä vaan pikemminki pelottavalta… :/ en sano tätä ilkeesti vaa ku se yleensä ainaki pätee. sit ihmiset alkaa kattoo kauhistellen. Ku oot nyt jo tosi hyvännäkönen.

Mitä mun äitiin tulee se voi tosiaan joskus olla tosi ärsyttävä tällasis jutuissa. Toisaalta se kans tolla yhel kommentil esim esti mua ottamasta sitä leipää joka mulle on pahaks ja jolla vaa lihoisin enemmän. Oon sanonu sille et sen pitää estää mua jos se huomaa et alan himoita hirveesti leipää ja se tietää et haluun laihtuu ni varmaan se sen takia sano. Vaik se sil hetkel ärsyttääki ihan mielettömästi ni mun parasta se silti ajattelee. Muuten se on kyl ihana äiti. Mä aina vaa puhun tääl sen pahoist puolist ni siit saa vähä huonon kuvan :’D. Mut joo olihan se vähä turha se demonstrointi niistä alleista hahaha.

voiku sää syöt vähän. Mäki oon alkanu laskee kaloreita nyt ja syömään vähemmän ja kuntoilemaan paljon! Tuntuu niiiin hyvältä. Mahtavaa.

Kiitos ja voimia sullekkin!<3

Mary kirjoitti...

Koita saada levättyä, jatkuva väsymys on piinaava tunne.
Toisaalta varmaan johtuu vähän siitäkin ettet syö kunnolla...?

Kovasti voimia ja aurinkoa päiviisi <3