maaliskuuta 18, 2012

Heavy as a hummingbird

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lxt6jntaEp1qe5c86o1_500.png

Valun valun tipun.
Valun ihonpalasina tuolilta alas. Lihaksina. Luina. 
Läskinä.  
Puhtaana rasvana.

Mä en mene mihinkään, en pääse mihinkään. Yritän hengittää, joku iskee hopeasta kiiltäviä laattoja keuhkoihin. En saa henkeä, tukehdun.
Silloin kun vähäinen ilmavirta pääsee sisääni, sormet kurkulla estävät seuraavien virtausten pääsemisen ystävänsä perään.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_m11foquC6W1qkabz1o1_500.jpg

Tämän päivän olen viettänyt sisällä perheen kanssa ja tunnen oloni rasvaiseksi ja likaiseksi. Oli ihanaa, kun oli talvi ja raikasta ilmaa vieri sisään kun vain avasi ikkunan. Nyt en saa itseäni puhtaaksi vaikka rikkoisin huoneeni kaikki seinät.

Huomenna käyn vaa'alla. En tiedä, mitä haluaisin nähdä. Vähemmän vai enemmän kuin viimeeksi?
Olisiko se vihdoin 53:ssa kilossa? 
Mitä sitten vaikka se olisikin?
Ajatus parantumisesta ja ihan puhdas uteliaisuus pienemmästä luvusta vaa'alla vetävän jatkuvasti köyttä.
En tiedä, kumpi niistä tulee voittamaan. Tai sitä selviänkö siihen asti, kunnes kallistun kunnolla jompaan kumpaan suuntaan.

5 kommenttia:

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Tää oli kuin suoraan mun elämästä. Kiitos tästä♥

P.S Siirryn toistaiseksi kirjoittamaan salaista blogia, ja kyselisin olisko sulla kiinnostusta seurata sitä? Tarvitsisin vaan sun meiliosoitteen, mihin lähettää kutsu.
Voit laittaa sen sun meiliosoitteen mulle (kadotettusirkusteltta@gmail.com) jos kiinnostusta löytyy. Kommentit saa edelleen jättää sinne mihin olet enennenkin ne jättänyt (:

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Kiitos kommentista<3 Onneksi on edes joku joka ymmärtää mun kannan asioihin. Kyllä tässä on pärjättävä vaikka se tuntuukin ajoittain mahdottomalta.

widder kirjoitti...

Sulle on mun blogissa tunnustus. :)

http://makemetinyskinnywonderful.blogspot.com/2012/03/liebster-blog.html

widder kirjoitti...

Ole hyvä. ♥ Ja ei haittaa, eihän se levittäminen tossa pääideana ole, vaan se että sä blogeines saat sitä tunnustusta minkä oot ansainnut. :)

elena kirjoitti...

Kyllä sä selviät. Mä lupaan.


Olen se tyttö joka katosi
se joka sanoi että olet halattavan näköinen
ja että sinuun olisi kiva tutustua