helmikuuta 01, 2012

Sanomatta jääneet asiat, jotka kuitenkin sanottiin

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lxnxf4DPB61qa467xo1_500.jpg

Suutuin eilen vaikka en sitä päälle päin ehkä näyttänytkään.
"Oot ihanan laiha", sanon, liu'utan kättä O:n luisella rintakehällä.
"Ja sä et muka sit oo?", naurahtaen.
"En mä niin laiha oo ku sä", tuhahtaen.
"Mut jos sä olisit niin laiha ku mä, sä et jaksais tehä sitä mitä sä äsken teit. Senhän takia mä vaan oon ja sä teet kaiken työn", nauraen.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lws4dpYAht1qjf3u1o1_r1_500.jpg

Mä tiedän itsekin ettei O tarkoittanut sitä niin kuin mun pää tuon lauseen käänsi.
Mun pitää olla läski sen takia, että O saa seksiä. Haista paska.
Ei se tarkoittanut sitä noin, se oli läppä heh hee hauskaa, laihat ihmiset on automaattisesti heikkoja jne. mutta tuollaiseksi mun pää kaiken automaattisesti muunsi.
Ja olin siitä vihainen koko loppu päivän. Lauseesta, mitä ei varsinaisesti ollut edes olemassa siinä muodossa kuin se mua vihastutti.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_luocymPkdz1qjf3u1o1_500.jpg

Nyt mulla on vatsa kipeänä, en ole jaksanut erityisesti kiinnittää huomiota siihen, näyttääkö mun keho laihemmalta kuin eilen vai ei.
En ehdi enkä viitsi.
Ei huvita.
Toisaalta se on ihan mukavaa.
Ei mene päivä pieleen, kun aamulla katsoo peiliin vaan voi huijata itseään ja ajatella, että on varmasti laihtunut vaikkei oikeasti olisi.

Tänään on yhtä kaunis päivä kuin eilenkin oli, mutta laitan enemmän vaatteita päälle. Eilen oli kylmä, tärisin niin rajusti, että tuntui siltä kuin pyörtyisin minä hetkellä tahansa.
Tänään haluan kävellä ilman kylmää.

5 kommenttia:

KISSHA kirjoitti...

Höh, tulin surulliseksi tästä tekstistä. Ihmiset tuppaa sanomaan jotain mitä ei tarkoita...aivan liian usein. Itse lukeudun näihin ihmisiin ja olen myöskin itse joutunut samanlaisen tilanteen uhriksi. Erittäin moni muistaa minun vyötärönympärysmitan...se kun ei todellakaan ole maailman pienimmistä päästä :/
Ja nyt kun talvi, niin pitää laittaa lisää vaatetusta. Yritä siinä sitten näyttää laihemmalta kun todellisuudessa onkaan.
Eikä työharjoittelu auta yhtään enempää asiaa.

Jaksamisia ja haleja<3

Stella kirjoitti...

Ei se tarkoittanut sitä noin, ei sun pidä olla lihava (ETKÄ SÄ OLE LIHAVA). Mäkin hermostun "viattomista heitoista", mä hermoistuin kun oma O'ni meni heti valittamaan kavereilleen kun vanhojentanssiharkoissa sekosin erään tanssin askeleissa koko ajan. Ei voida olettaa että osaan täydellisesti jotain mitä teen ensimmäistä kertaa elämässäni. Mä hermostun salaa siitäkin, kun O kutsuu mua possuksi kun leikkaan toista juustosiivua leivälleni.

Mä en oikein tiedä mitä mun pitäisi sanoa, haluaisin piristää. Mutta jos tuo jäi nyt häiritsemään enemmän, voisit harkita mainitsevasi siitä O'lle. Puhuminen puhdistaa ilmaa.

Mary kirjoitti...

Tietääkö O että paino ja syöminen yms on sulle arka asia? Ehkä sun kannattaisi kertoa.
Se osaisi varmaan sitten vähän varoa mitä sanoo.

Ja ehkä huomata ettei sulla ole kaikki ihan ok ja takoa sun päähän vähän järkeä...
Mä en siihen oikein pysty.

Aurinkoisia halauksia.

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Oon halunnu kysyy sulta et tietääkö O sun sairastavan anoreksiaa? Oikeestaan mun pitäis varmaan kysyä et tiedostatko sitä edes itse? Ethän suutu tästä tai mitää, en tarkota pahalla.. Osaan nii hyvin samastua tohon sun tunteeseen, mutta läski sä et ole! Puhu ajatuksistas O:lle jos voit, se todennäkösesti auttaa.

Voikun mäkin pystyisin sua auttaan..

A//J kirjoitti...

Oih voikun mäkin kyllästyisin leipään! Mut äsken teki mieli enkä silti ottanut. :)

No äiti on vähän äiti... siis se kyllä on kiltti mut joskus se vaan osaa olla sellanen et sen puheet voi todella loukata vaik ei se niitä niin meinaa. Sit kuitenki tivaan aina sen todellista mielipidettä niin oma vikani.

Mä niin toivon et joku kaunis päivä pääsen tohon vaiheeseen jossain suhteessa ku mis sä nyt oot. Et oikeesti ON jonkun kanssa ja se sujuu hyvin. Sen takii oikeestaan nyt en sortunu ku vaan mietin et mun on oltava tyytyväinen itseeni ensin.

ja siellä ON ihan sairaan kylmä... Hyi.

Tsemiä!