helmikuuta 09, 2012

Little by little I'll go down



Tänään aamupaino oli 56.7 kiloa. En ole oikein uskaltanut syödä, koska en ole koskaan ikinä painanut näin vähän ja pelkään, että pilaan kaiken.
En halua syödä, kun en osaa syödä.
En halua syödä ennen kuin opin syömään.


Olen ollut iloinen tänään, aurinko paistoi eikä ollut liian kylmä.
Käveltiin kavereiden kanssa keskustassa monta tuntia, jalkoja särki, lihakset tuntuivat selvästi.
Rakastan sitä,
olen koukussa siihen.


Huomenna illemmalla mennään kavereiden kanssa leffaan. Haluaisin ostaa irtokarkkeja, mutta en osta. Haluan mieluummin nautinnon siitä, kun muut ostavat ja minä pysyn vahvana.
Haluan, että luut näkyvät peilistä lauantainakin.
En halua muuttua isommaksi, mutta olen myös tietoinen siitä, että tulen varmasti joskus lihomaan jotakin takaisin. Mutta tällä hetkellä haluan pysyä tässä ja mennä ihan vähän alemmas vielä.
Ihan vähän vain.

2 kommenttia:

Vaiennut kirjoitti...

Äläpä kadota itseäsi kuitenkaan. :/

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Olen samaa mieltä, älä vain kadota itseäsi. Sinussa on paljon hyviä puolia, varmasti.
Haleja ja jaksamisia<3