helmikuuta 20, 2012

Kotona

Kiitos kaikille huolenpidosta<3
Sairaalareissu, koska mun kuume nousi eilen yhtäkkiä melkein 42-asteeseen eikä suostunut laskeutumaan ja olin enemmän ja vähemmän tajuttomassa tilassa ties miten pitkään. Äidin puolen sukulaiset on sairastaneet jonkinlaista influenssaa viimeiset pari viikkoa ja äiti pelkäsi, että mullakin on se.
Heikottaa.
Kylmä.
Päätä särkee.
Tärisen.

Tänään äiti on koko ajan koittanut saada mut syömään keittoa. Se taisi nähdä, miten paljon olen laihtunut, mutta ei se ole sanonut mitään.
Näkikö se viiltelyjäljetkin...
Ehkä se sanoo, kun olen vahvemmassa kunnossa?
Ehkä se pakottaa mut syömään, mitä olen odottanut jo todella pitkään.
Tää ei vain voi olla näin helppoa. Tässä on pakko olla jokin juju.

Nyt menen takaisin lepäämään. Tuntuu oudolta olla hengissä. Jotenkin toivoin luulin, että haihtuisin hitaasti pois eilen.
En haihtunut, tässä olen.
Väsyttää.

5 kommenttia:

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Onneksi selvisit ja sait apua!
Täällä meillä päin "heitetään ulos" jos ei osata/saada jotain tehtyä. Koeta syödä edes vähän, vaikkei mieli tekisikään.

Nuppi kirjoitti...

voimia !

Vaiennut kirjoitti...

Hui. Noin kamalan korkea kuume on oikeasti vaarallinen. Onneksi olet kunnossa, ei saa haihtua mihinkään<3

silence kirjoitti...

Huh, onneks oot kunnossa ♥ Koitahan syödä jotain ni parantuisit nopeemmin, paljon tsemppejä, ei me anneta sun haihtua yhtää minnekää!

Maunotar kirjoitti...

Tsemppiä ja pikasia paranemisia! :3