helmikuuta 26, 2012

Kaikki tulee takaisin

http://27.media.tumblr.com/tumblr_ly3p3mQkFP1rnu7pio1_500.jpg

Istun huoneen lattialla.
Edessä kaksi vaaleaa paahtoleipää kurkulla.
Pidän vaaleasta leivästä. Se on pehmeää vaikka pehmeä onkin hyvää kaikkialla muualla paitsi minussa.
Kuitenkin silloin en edes jaksanut ajatella moista, olin niin iloinen tästä viikonlopusta, minkä vietin O:n seurassa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lvi4ee8hJT1qbwezao1_500.jpg

Söin leivän ja aloin syömään toista.
Yhtäkkiä mun suuhun tulee jotain.
Se leipä, mikä mä äsken söin. Sen sotkuisia, tahmeita paloja.
Yskäisen.
Yökkään.
Mun kädet on täynnä pullamössöä. Ruoka ei pysy sisällä.
Yritän nousta, yökkään uudelleen, mössöä tippuu lattialle.
Loiskis kuuluu, kun se lässähtää vedensekaisena parketille.

Juoksen vessaan ja kaikki tulee ylös, kaikki, mikä ei ollut vielä sulanut olemattomiin.
Jaahas, sillä lailla.

1 kommentti:

bunchie kirjoitti...

voi ei.. käyks sulle aina tollee ku syöt? en voi sanoo että syö koska tiiän että se ei oo aina helppoo. voimia.

niin ja oon se ano tosta edellisestä postauksesta. sain vihdoi tehtyy itekki blogin.