helmikuuta 02, 2012

I'm riding this river - the river is you.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lym8jpkRKZ1ro6sjuo1_500.jpg

"Sä oot ollut vähän möks, mikä on?"
"Emmä tiiä"
"Eilisen jälkeen sä oot ollu hirveen hiljane"
Tauko.
Tauko.
Tauko.
Katse jäisessä maassa, nenä tippuu, posket tippuu. Olen jäässä.

"Oonks mä susta jotenki iso?"
Tauko.
"Oikeesti?" naurahtaen. "Okei... Mun pitää myöntää, et mä tykkään laihoista pojista, sellasista tikuista. Mä en viitti sitä toitottaa ympäriinsä, koska no, onhan se tosi pinnallista. Mut mä en voi sille mitään ja mä en oo viittiny siitä sanoa mitään, kun..."
Ja sitten O puhui siitä, että pelkäsi loukkaavansa mua ylipainoni takia ja pelkäsi, että ajattelisin sen olevan kiinnostunut musta vain mun ulkonäön takia.

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lxtqopW3q41qid6zro1_500.jpg

"Sä pidät laihoista pojista, mutta..."
"Mitä mutta?"
"Pidät tikkulaihoista pojista, mutta...?"
O nauraa. Se on niin äärettömän suloisen näkönen, kun se hymyilee. Ja sen nauru on niin ihanan kuuloista. Se tönäisee mua olkapäähän.
"Emmä tee poikkeuksia, mä oon periaatteen mies!"

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lw5kyhWYRv1r7fdt5o1_500.jpg

Loppupäivä oli ihana. Tyhmä pää lopetti sen yhden lauseen jankkaamisen, me käytiin luistelemassa ja naurettiin ja oltiin onnellisia. Juotiin lämmintä kaakaota, O nojasi mua vasten ja suutelin sen kylmää nenää. Rakastan sitä, kun kosken O:n poskea nenälläni, sitten kosken nenälläni sen nenää ja suutelen. Ja O suutelee takaisin. Ja me hymyillään.

En jaksa ajatella syömistä.
En jaksa.
En ole pitkään aikaan ajatellut syömisiä kunnolla,
aina hetkittäin kyllä, mutta en kunnolla.
On liikaa muuta tekemistä.

3 kommenttia:

silence kirjoitti...

hyvä vaan jos ei jaksa ajatella syömisiä, tarttisit paljon enemmän energiaa mitä täältä aina lukee sun saavan :( hali♥

KISSHA kirjoitti...

Tää postaus sai jotenkin pienen hymyn aikaiseksi, kiitos siitä (: Kiva kuulla, että oot onnellinen.

Kunpa mäkin osaisin olla ajattelematta syömisiäni, ahdistaa jo valmiiksi. Onneksi on sentään tullut liikuttua töissä!

Haleja ja jaksamisia<3

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Oi kiitos kuvieni kehumisesta! Ja tärkeintä, että itse kuitenki tiedostat et jokin häiriö sulla on. Mäki haluun et kylmyys katoaa! Tää postaus sai mut hymyilee leveesti, ootte O:n kanssa sulosia(: Oon nii ilonen sun puolesta, anteeks, oon aina tämmönen empaattine vaikken sua edes tunne. Mut silti. Hyvä kun saitte puhuttua :]