helmikuuta 23, 2012

I wish you'd pause for breath

 http://27.media.tumblr.com/tumblr_lzn1enzw3f1qi6c5so1_500.jpg

Eilen, kun söin iltapalaa, ruokailun jälkeen pyörrytti.
Tänään, kun olin syönyt iltapalan ja nousin, pyörrytti.
Ruokahumala.

Ruoka virtaa salamana läpi kehon ja jää paikkoihin, minne sen ei pitäisi jäädä. Kun kävelin tänään koululle, rintaan pisti. Kävelin silti.
Olen vieläkin kipeäturvonnut. Olen rampa, en jaksa  kävellä, rintaan pistää, yskittää, nenä valuu...
Musta tuntuu vaikealta ja valuvalta. Pehmeältä ja liian lämpimältä.
Enää ei ole pakkasta edes ulkona.


Uskallanko käydä huomenna vaa'alla?
En.
Käyn ensi viikolla.
Vatsa tuntuu siltä kuin sitä polttelisi. Se on liian iso.
Vedän sitä sisään ja tuntuu inhottavalta. Tökin sitä.
Se on pehmeä. Se ei siis ole täynnä.

Tänään olen mielestäny syönyt liikaa, mutta laskin äsken kalorit yhteen ja siitä tuli 555.
Tavoitteeni oli yli 600, maksimissaan 700, mutta en taida uskaltaa mennä niin ylös. Se vaan olisi pettymys. Pettymys, mitä todella odotin, kun laskin numeroita yhteen, mutta totuus olikin toinen.


Aamupala: energiajuoma ja pieni banaani
=102
Päivällinen: 8 luumutomaattia
= 24
Lounas: kaksi karjalanpiirakkaa ja proteiinipatukka
= 396
Iltapala: nuudeleita ja Cola zeroa
= 33
Yhteensä:Viisiviisiviisi.

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lt0duvh8lv1qk4yqeo1_500.jpg

Hassua, että ennen tuota oikean tuloksen näkemistä olin valmis treenaamaan tänään kaikki mahdolliset lihasliikkeet. Nyt, kun vähennän tuosta liikunnassa poltetut kalorit, jää vain noin 370 kaloria enkä ole enää niin varma, pitäisikö tehdä lihasliikkeet vai mennä nukkumaan ja levätä.
Yhtäkkiä en näytäkään enää ihan niin isolta enkä voi sättiä itseäni ihan niin paljoa tämän päivän syömisistä.
Söin vähemmän kuin eilen vaikka eilisen kaloritavoite oli maksimissaan 600 kaloria ja tämän päivän maksimi oli 700.
Ehkä huomenna 800?


Huomenna ainakin O<3

4 kommenttia:

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Mietin ainakin vartin mitä järkevää mä kommentoisin, mutta silti nää mun kommentit on aina niin järkeviä, että ihan hävettää :/
Mullakin ihmeen rampa olo vaikken tänään saanutkaan kuin pelkän kevytnarkoosin :0 Olihan mun pulssi tai joku romahtanut alaskin...outoa.

invisible kirjoitti...

olen ennenkin lukenut blogiasi, mutta en ole koskaan saanut aikaseksi kommentoida.
tuntuu pahalta, että olet sairastunut tähän kamalaan tautiin - syömishäiriöön.
toivon, että sinulla olisi joku, jolle voisit puhua ongelmastasi. onko sinulla?

tosi paljon voimia ja paranemisia sinulle <3
olen itsekin kipeänä, flunssassa (en tosin yhtä pahassa taudissa kuin sinä) ja tiedän, miltä sinusta tuntuu.

<3

nispu kirjoitti...

Oon aikasemminkin jo lukenut blogiasi, ja nyt vasta "jaksoin" lisätä itseni lukijaksi. Pidän paljon sun tavasta kirjoittaa. Sitä on niin helppoa lukea :) Paljon paranemisia siulle!

Miika kirjoitti...

Nipsu: Kiitos ja tervetuloa "viralliseksi" lukijaksi =)