helmikuuta 25, 2012

Share these moments with me

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lz4uzw10AX1qelkcko1_500.jpg

Eilen söin 1200 kaloria eikä se tunnu mitenkään erityisen pahalta.
Eilen musta tuntui hyvältä.
O:n vanhemmat lähtivät ystävineen koko viikonlopuksi jonnekin, mä ja O maattiin O:n sängyllä ja juteltiin.
Naurettiin.
Suudeltiin.
Oltiin lähekkäin.
Kaikki tuntui niin huolettomalta.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_ly6p38UsOJ1qg60gyo1_500.jpg

Olin O:n lämpimässä sylissä, keskusteltiin jostain, sitten kummatkin vaikeni.
Tunsin O:n sydämen lyönnit vasten minua.
Se sanoi mun nimen, nostin katseen, "mä rakastan sua."
"Mäkin rakastan sua."
O painaa mut niin tiukasti vasten itseään kuin pystyy, mä puristan sen paitaa mun nyrkin välissä ja huokaisen.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lwvbu8rfWl1qazj2jo1_500.jpg

Ei me olla koskaan aiemmin sanottu noita sanoja, koska ihmiset sanoo ne liian helposti.
Se on aina ollut "mä tykkään susta", "mä välitän susta tosi paljon."
Oltiin vielä vähän aikaa hiljaa, sitten ehdotin, että käydään ostamassa jäätelöä ja syötetään sitä toisillemme.
Niinkuin normaalit ihmiset tekevät.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lziou33gYC1qazj2jo1_500.jpg

Ja sitten me ostettiin jäätelöä ja syötiin sitä ja hymyiltiin ja juteltiin ja naurettiin ja suudeltiin.
Tulin hakemaan vaihtovaatteita, lähden kohta O:lle uudestaan.
Takaraivossa ajatus, että tänään pitää syödä vähemmän kuin eilen, mutta vaikka en söisikään, yritän olla pilaamatta ihania hetkiä jollain noin toisarvoisella.

5 kommenttia:

silence kirjoitti...

♥ tästä postauksesta mä tykkäsin. sinä saat syödä.

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Ei voi muuta kuin kompata silencea (:

Anonyymi kirjoitti...

entiiä miks melkee itken ku luen näitä. tunnutte O:n kanssa sopivan nii hyvin toisillenne, ootte ihania. saa toivomaan että kumpa mullakin olis joku tommonen, johon turvautua ja jonka kanssa puhua. ehkä joskus. saat syödä, ehkä teit ihan oikein tässävaiheessa.

ja pahoittelut, en uskaltanu kirjottaa omalla, siksi tää anonyymi.

Miika kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos<3 =) Kyllä sinunkin elämääsi varmasti joskus astuu sellainen henkilö kuin O on mulle! Se saattaa viedä aikaa, mutta on sen arvoista!

Ludi kirjoitti...

<3 :)