helmikuuta 06, 2012

Alkoholin kyllästämä viikonloppu


Taisin juoda lauantaina.
Ensimmäistä kertaa elämässäni.
Mulla oli vain niin kova nälkä, että suostuin juomaan pari light siideriä. Sen jälkeen joku tarjosi jotain omaa sekoitusta ja tiedän, että ne on kaikkein harmillisimpia, mutta en ajatellut.

Nyt on tullut todistettua se, että en tanssi edes humalassa.
Muutenkaan ei varsinaisesti tapahtunut mitään erikoista kuin se, että olin ihan kiinni O:ssa E:n olohuoneessa, eteisessä, keittiössä, jossain jossain jossain enkä välittänyt siitä, että muut näkivät. Jossain kohtaa joku tuli muhun takaa päin kiinni ja pyys mua suutelemaan sitä. Suutelin ja se sanoi "onneksi olkoon" O:lle ja lähti.


Eilen oli heikko olo, herättiin sohvalta O:n kanssa.
Muistan yksittäisiä asioita lauantaiyöstä, sunnutaiaamusta.
Niinistöstä tuli presidentti sunnuntaina.
Nukahdin vasta yhdeltä.
Heräsin jo seitsemältä


Vittu mun elämä ei ole mitään muuta kuin O:n kanssa oloa nykyään. Tylsää?
En mä tiedä.
Syöminen on taas ujuttautunut mukaa; tänään särki päätä, mutta en syönyt koska olin varma, että kyse oli vain nestehukasta. Päätä särki silti, söin myslipatukan. Tällä hetkellä ei ole nälkä ja toivon, että ei tulisikaan, mutta tulee varmasti.

Milloin käyn vaa'alla? 
Sanokaa päivä, en osaa itse päättää, koska kaikki päivät tuntuvat yhtä huonoilta...

3 kommenttia:

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Käy sitten vasta vaa'alla kun olet valmis siihen (:

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Vaikea päättää päivää sun puolestas...se riippuu siitä haluatko hoitaa sen alta pois pian, vai odottaa kuun loppua? Tai josset uskalla mennä vaa'alle, niin kukaan ei sua siihen pakota. Voit odottaa rauhassa, muista se(:

Zom kirjoitti...

Älä odota nälän tulemista! Syö jtn pikkuhiljaa.. Se auttaa hallitsee ahmimista!

Käyt vaa'alla sitten ku tunnet saavuttanees jotain :)

Tsemppiä!
♥:zom
http://newstart-zom.blogspot.com/