helmikuuta 11, 2012

Älä kohtele minua kuin kuolevaa

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lnbgtfJVIq1qi4rboo1_500.jpg

Tänään olen vihannut O:ta.
Sitä, että välitän hänestä niin paljon.
Ja että sillä verukkeella mun pitää syödä.
Aamupalapöydässä en olisi halunnut laittaa alas yhtäkään murusta sitä paskaista leipää, sitä lihottavaa myrkkyä, mihin aina sorrun kun ei pitäisi.
Mutta sitten katsoin pöydän toisessa päässä ollutta O:ta, sen hapsuista, sotkuista tukkaa. Sen aamuisen hauraat liikkeet, sen hymy.
Se, miten viattomalta O näytti.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lyl73x4Yyl1rnu7pio1_500.jpg

Miksi mä en saa näyttää niin hauraalta?
Miksi?
Miksi mun pitää näyttää vahvalta? Normaalilta. Siltä, miltä muut haluavat, että näytän koska ovat huolissaan.
Ovatko?

Tänään olemme O:n kanssa katsoneet meillä elokuvia ja istuneet sohvalla. Vihaan sitä, miten O on kohdellut mua kuin rampaa.
"Onko kaikki hyvin? Haluutsä et mä tuon sulle vettä?"
Ei tarvitse. Lopeta.
Isä veti mut aamulla syrjään, oli löytänyt mun housujen taskusta kondomeita. Oli ostanut koko paketin niitä, tunki sen posket punaisina mulle.
Sanoin, että seurustelen O:n kanssa ja odotin jotain reaktiota, mutta sain vain hymyn ja toteamuksen: "Se O vaikuttaa tosi fiksulta ja mukavalta pojalta."

http://27.media.tumblr.com/tumblr_ly2yiwVil71qzkfe6o1_500.jpg

Kaipa mun vanhemmat ovat jollain tavalla aina tienneet ja siksi se ei ollut mitenkään erityisen iso uutinen.
Typerää, että itse reagoin niin vahvasti silloin, kun tajusin.
Lihosin. Lihosinlihosin.
Tapoin kaikki tunteet ruoalla.  
Nyt tapan itseäni ilman ruokaa?

O on vieläkin täällä, joten lopetan.
Pahoittelen, että olen niin huonosti vastaillut teidän kommentteihinne. =( Yritän vastailla niin pian kuin mahdollista! Ja tervetuloa uudet lukijat<3

4 kommenttia:

Hoitovirheellinen kirjoitti...

"Miksi mä en saa näyttää niin hauraalta?
Miksi?
Miksi mun pitää näyttää vahvalta? Normaalilta. Siltä, miltä muut haluavat, että näytän koska ovat huolissaan.
Ovatko?"

Löysin tuosta niin itseni. Kirjoitat järjettömän kauniisti.
Jaksamisia ja haleja♥

Anteeksi näin tönkkö kommentointi, mtta tämän hetkinen fyysinen kunto vie viimeisetkin järjen rippeet.

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Säikähdin edellistä postaustasi niin pahasti etten uskaltanut sanoa mitään...ainoa, mitä ajattelin, oli se, ettet saa poistaa blogias, koska en halua, että sä katoat!
O on susta vaan huolissaan, yritä aatella se sen näkökulmasta, jos pystyt:/ Sun isäs reaktio oli ilonen yllätys, on tosi hienoa että sillä on noin hyvä asenne:)
Yritä pärjäillä, haleja♥

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Ainiin. En tarkoita nussia ilkeästi pilkkua, vaan korjata virheesi: "Askeleet" -kohdan uusin päivämäärä pitäisi olla vuonna 2012, eikä 2011, eikö niin?(:

Mary kirjoitti...

Sä olet vahva, mutta sun ei tarvitse esittää mitään. Jos tuntuu surulliselta, jos tuntuu ettet jaksa, näytä se. Tunteiden piilottelu vaan saa ne kasvamaan niin suuriks ettei niitä lopulta kestä.

Ihana kuulla että isäs otti asian noin hyvin. Moni ei samaa tekisi.
Älä koskaan häpeile itseäsi, rakkaus ei ole ikinä väärin. <3

Paljon paljon voimia. ♥