helmikuuta 14, 2012

-800 grammaa

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lz76qc4IWP1qbtciyo1_500.jpg

Istun vessan kylmällä lattialla ja yritän hengittää.
Kyyneleet tippuvat polville. Tärisen.
En tiedä miten se on mahdollista, mutta tänään paino oli 55.9 kiloa.
Tiedän, että mun ei pitänyt laihduttaa, mutta mä vannon, että tämä painonlasku ei ollut tarkoituksellinen. Se on varmasti tullut siitä, että olen parina viime päivänä syönyt liikaa.
En halua laskea kaikkea yhteen, mutta yli 1000 kaloria kuitenkin.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lyi8rcXri41r31pfeo1_500.jpg

Tänään käytiin kavereiden kanssa luistelemassa. Jalat ovat kipeät ja rakastan sitä tunnetta liikaa.
Aamupalaksi jäisiä mansikoita ja yogurttia.
Koulussa söin porkkanaraastetta, iltapäivällä join Cola zeron.
Iltapalaksi söin ruisleivän, jonka päällä voita ja kurkkua.
Tuntuu, että tuo ruisleipä nousee kurkkuun. Olisi ollut niin täydellinen päivä ilman sitä.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lx1j6tjKkk1qjzpx0o1_500.jpg

Ystävänpäivä oli tänään. On.
O ei antanut mulle mitään lahjaa, koska me sovittiin niin. Ystävänpäivä on turha, mutta mä olen nyt laihempi kuin koskaan ennen. Ne onnen kyyneleet oli katkeransuloisia, koska tiedän, että näin ei ole hyvä ja mun ei pitäisi laihtua. Mutta olen silti onnellinen.
Ehkä mä sittenkin joskus näen tavoitepainoni vaa'an lasinäytöllä?

5 kommenttia:

Stella kirjoitti...

Joo toivotaan :/ Eniten harmittaa, koska toi oli lakitiedon kurssin koe ja tähtäimessä oikis, niin.. Toisaalta juttelin asiasta yhden kaverin kanssa ja löydettiin mulle erittäin varteenotettavia varasuunnitelmia, joten eipä yksi koe enää mun maailmaa kaada :)

Kumpa minäkin näkisin tuon luvun vaa'an näytöllä, olisin ikionnellinen.. Saanko udella mikä sun tavotepaino on?

Hoitovirheellinen kirjoitti...

Ite oon henkilökohtaisesti sitä mieltä, että ammattiavusta on sairaasti apua. Oon käyny ainakin yli vuoden verran neuropsykologilla, kun sairaalassa suositelttiin sitä mulle. Alun perin se oli vissiinkin koulunkäyntiä varten, mutta ollaan nyt kuitenkin käytetty ne ajat vaan siihen, että oon puhunu kaikki ajatukset päästäni ulos. Ja se on helpottanu todella paljon.
Oon kylläkin jättäny asioitakin puhumatta, mutta vaan siksi ettei sen toimenkuvaan kuulu sen alueen ongelmat.
Se olis patistanut mut hakemaan sairaslomaa tässä jossakin vaiheessa kun olin niin henkisesti loppu.

Onnnea sulle...mä vaan paisun ja paisun.___. Nytkään ei voi liikkua :/ No sitten yritän, kun saan itseni kuntoon!

Mary kirjoitti...

En oikein osaa sanoa mitään.
Toivon vain että olisit onnellinen.
En silti tiedä löytyykö se onni noin...

Halauksia. ♥

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Kiitos! Voi taivas tiedän ton tunteen, miten onnelliseks se tekee. En tiedä kuuluisko sua kannustaa vai mitä, mutta sä olet hyvin hyvin lähellä.. Onneks tiedostat ettei sun todella pitäis laihtua. Mietin, pystytkö lopettamaan todella siihen 53kg ? Tai pystytkö hakemaan sitten apua?

A kirjoitti...

Et ole oikeasti syönyt ollenkaan liikaa. Kehosi kiittäisi tuhannesti 1500 kalorista, etkä siltikään lihoisi. Päin vastoin. Se kiihdyttäisi aineenvaihduntaa ja säästöliekki lähtisi helvettiin. Ajatuskin kulkisi. Koita syödä jooko ees vähän enemmän? Laihtuminen oikeasti saisi vain lisää vauhtia. Kuulostaa nurinkuriselta, mut keho on jännä!
Kovasti kiinnostaisi muuten nähdä kuvia susta! Veikkaan, että aika moni lukija yhtyisi tähän kiinnostukseen (:
Voimia sulle vielä hei.