tammikuuta 24, 2012

When it's so cold you can't breath


Kylmäkylmäkylmäkylmä.
Mutta kävellessä tulee kuuma, piti riisua kaulaliina kokonaan pois kesken matkan. Hanskat pois. Sitten kun olen vähän aikaa paikoillani tulee luihin ja ytimiin kylmyys, joka pysyy ja pysyy eikä lähde pois.
Tärisen. Hampaat osuvat yhteen. Hinkkaan käsiä vasten toisiaan, mutta eivät ne lämpene kuitenkaan. Ulos tullessa on vielä enemmän kylmä ja jäätyneillä jaloilla on vaikea tasapainoilla lumessa.


Tänään olen syönyt enemmän kuin viime päivinä, mutta ei se ole huono asia.
Aamupalaksi mukillinen rasvatonta, vaniljan makuista yogurttia, minkä sekaan vadelmia.
Kolmen tunnin päästä banaani, puoli neljältä päärynä ja 7 luumutomaattia ja äsken riisipuuroa.
On vähän sellainen olo, että söin liikaa, mutta painelin äsken vatsaa: se on pehmeä.
En ole täynnä.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lx6eokiVf81qkaoj3o1_500.png

Aamulla lihasliikkeet, vatsat, reidet, peppu, kädet.
Yli tunti kävelyä.   
Nään huomenna O:n. Haluaisin olla O:n lähellä jo tänään.
Mutta huomenna on parempi, koska olen laihempi kuin tänään olin.
Haluan käydä vaa'alla.
Olen ihan varmasti laihtunut.
Tiedän, että olen.
Haluan käydä vaa'alla.
Haluan. Haluan. Haluan.

5 kommenttia:

KISSHA kirjoitti...

Mulla on kanssa ollu törkeä hinku vaa'alle, vaikka tiedän että se tulos on jotain niin kamalaa...Lentäisi koko vaaka ikkunasta ulos. Alunperinhän se ostettiin kissojen painon mittaukseen :D Samalla mietin sitä, että miks edes menisin vaa'alle, koska tiedän hyvin itsekin pelleileväni ruoan kanssa :/

KISSHA kirjoitti...

Juu eihän se haukkuminen mitään kivaa ole, vaikka itekin oonkin siihen syyllistynyt kostoksi oman haukkumisen takia. Kai se on keino purkaa omaa paha oloa. Ite oon joskus langennu viiltelyyn, mikä on todellakin väärä tapa, mutta ei siitä eroon tahdo päästä. Onneksi tästä tietää harvat.

KISSHA kirjoitti...

Jepjep, itekin yritän siitä päästä eroon ja olinkin monta vuotta, mutta lähiaikoina se on taas tullut kuvioihin. Pitäis todellakin vähentää, ennen kuin kaveri taluttaa mut kädestä pitäen koulun psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanotolle...

KISSHA kirjoitti...

Joo kyllähän mä oon taas vaihteeks vähentämässä. Eipä toi olo tällä hetkellä oo niin kamala mitä se on ollu tän vuoden puolella.

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Kun luin blogisi alkuun saakka, yllätyin, kun tekstit loppuivat joulukuuhun. Aloititko tän blogin todella vasta silloin? :O Vastaukses piristi mua, kiitos! ja sain kuin sainkin motivoitua itteäni..ainaki yhden päivän ajan:P Mutta hei, hyvä kun söit vähän enemmän ja pääset näkeen O:n :)