tammikuuta 17, 2012

This is where I am happy

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lx9fjo9tnP1qgnp30o1_500.jpg

Tänään olen taas tuntenut ihanaa, turvallista tyhjyyttä ja nälkää.
Syötynä banaani, päärynä, 10 luumutomaattia ja n. desi vadelmia.
Käveltynä n. puolitoista tuntia. Siitä tuli juostua jonkin aikaa, koska olin taas melkein myöhässä. Haluan viime viikkoisen ihanan tunteen takaisin: kun tuntui pieneltä, pienenevältä, hyvännäköisemmältä, pystyin jopa olemaan alasti toisen ihmisen edessä.
Nyt en vielä halua olla edes vaatteet päällä itseni edessä.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lffya9crzU1qe7y73o1_500.jpg

Haluan O:n viereen. Mutta sitä ennen pitää saada itseni vähän pienemmäksi. Ei paljoa, vähän, niinkuin viime viikolla. Vaikka en mä tainnut silloin olla edes mitenkään erityisen pieni.
Se vain tuntui siltä, kun söi niin vähän.

Mielessä pyörii ruisleipä, mutta jos nyt ottaisin yhden ruisleivän, en varmaan pystyisi enää lopettamaan.
Joten pysyn omenoissa ja päärynöissä iltapalaksi.

1 kommentti:

Stella kirjoitti...

Arvaa mikä on hassua. Mullakin on O. Se on ihana ja se on ollut tossa vieressä 10 kuukautta (tai oikeastaan neljä ja puoli vuotta, mutta no.. Kymmenen kuukautta niin että olen ollut se joka käpertyy sen viereen peiton alle).

Tsemppiä sulle. Mäkin kaipaan tyhjyyttä ja nälkää ja mua vaan itkettää tän ahmimisputken keskellä.