tammikuuta 15, 2012

There's nothing left to say

http://29.media.tumblr.com/tumblr_llstuhHL0f1qjwb2so1_500.jpg

Ikkunat ovat kylmät, käden ympärille muodostuu vaaleat ääriviivat.
Mielessä pyörii eilinen: miksi, miten. Mulla on rasittava kaava:
Käyn vaa'alla, petyn lukuun.
Seuraavana päivänä uudestaan, olen laihtunut, olen iloinen.
Ahmin.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lx6ecxQmpk1qazj2jo1_500.jpg 

Haluan ratkaista tuon yhtälön, koska haluaisin pystyä käymään vaa'alla ja nähdä pienempi luku ilman, että ahmin.
Ahminko, koska en mielestäni ansaitse tuntea onnellisuutta?
Ahminko, koska pelkään sairastuvani anoreksiaan?
Eilen en ahminut sen takia, että olisin syönyt liian vähän, koska tunnistan ne ahmimiset. Eilinen oli erilainen ja se liittyi tuohon vaakaan. Siihen, että tilanne meni vakavaksi, etten voinut vain antaa painon tippua itsestään vaan sitä piti tarkkailla kunnolla. Ja sitten aloin horjumaan juuri silloin kun olisi pitänyt vetää syvään henkeä ja rauhoittua. Koota itsensä, keskittyä.
Tällä hetkellä hylkään taas vaa'an ja keskityn muuhun.
Eilinen pähkinänkuoressa:
Ihmiset poissa kotoolta.
Tungen suuhun kaikkea mahdollista, mitä ei edes tee mieli.
Paiskon tavaroita, viiltelen, raivoan, huudan, potkin.
Mutta en oksenna. Koska päätin, että tästä en niin vain selviäkään, saan kärsiä seurauksista.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lvwlc2PFd11r7safco1_500.jpg

Yöllä sykkivä vatsa, paha olo, oksettaa.
Nukahdin, nukuin 12 tuntia putkeen ja aamulla heräsin kurkkukipuun.
Tänään kaloreita tulee vain nesteistä. N. 700-800 kaloria.
En halua syödä.
Huomenna syön.
Enkä käy vaa'alla.

15 kommenttia:

darkside kirjoitti...

Muistatko sitä vanhaa osoitetta? (äänetönkuolema) Mä vaan aattelin että jos haluat laittaa sinne sun sähköpostin niin pääset seuraamaan tota uutta blogia ja sinne olis helpompi vastatakkin?

Tulin niin iloseks ku luin sun ja O:n tapahtumia! Mä vaan odotan sitä päivää kun kirjoitat, että te seurustelette! Sä olet ansainnut onnen♥
Mutta sitten tämä postaus.. Mä en oikeen tiedä mitä sanoa.. Toivon vaan niin paljon ettet rankaisis itseäs viiltämällä.
Sä saat kyllä syödä ja sun pitääkin. Se joka sanoo sun päässä toisin on väärässä! NIIN VÄÄRÄSSÄ!
Halauksia♥

Miika kirjoitti...

Mielelläni! =) Olenkin miettinyt, että onko sulla uuta blogia koska haluaisin tietää, mitä sulle kuuluu nykyään!

Saanhan mä syödä ja syönkin, mutta söin ihan liikaa. Vatsaan sattui enkä saanut henkeä kun söin sen niin täyteen =( Näytin ihan siltä kuin olisin ollut raskaana... Ei kukaan mun päässä sano oikein mitään. Paitsi minä itse aina välillä keskustelen siellä... Ihan kivan sekopäisen kuuloista.

Mutta laitan mun sähköpostiosoitteen tuonne sun vanhaan blogiin tänään illemmalla! :)

darkside kirjoitti...

Juu laita vaan.. Kuuden jälkeen mä kyllä lähden takaisin osastolle ja oon siellä viikon niin en voi sitten lisätä :/
Voimia ja halauksia♥

silence kirjoitti...

Ahmiminen johtuu siitä ettei oo syöny tarpeeks; keho haluaa ne menetetyt kalorit takasin. Eikä kyse oo todellakaan siitä kyseisestä päivästä vaan viikkoja kuukausia tai vuosiakin myöhemmin tulevat ahmimiskohtaukset hyvin pitkälle johtuvat juuri siitä että keho haluaa kaiken mahdollisen ravinnon koska pelkää taas joutuvansa nälkiintymään. Olen iloinen kuullessani ettet oksentanut, pidä siitä kiinni! Paljon voimahalauksia sinnepäin<3

Vaiennut kirjoitti...

Tiedän tunteen:
'Pakotettuna' vaa'alle - "jeeseonvähemmän!" - syömään kaapit tyhjäksi - ihan hirveä olo fyysisesti ja psyykkisesti. Eikä mitään järkeä koko sekoamisessa, mutta silti niin käy liian usein. Ja liian usein lopputulos on terä iholla tai uusi mustelma. Aina vain pahempi olla ja vähän ajan päästä sama tarina alusta.
On hurjan surullista lukea, miten paha sun on olla, kun tietää millaisen helvetin kanssa toinen on vastakkain. Voisimpa auttaa sua jotenkin. -Halaus-

ps. jos haluat lukea mun salattua blogia, anna s-postisi :)

Miss N. kirjoitti...

hyvä ettet oksentanut! :) oksentaminen tekee paljon enemmän hallaa kuin lihominen, ja ehkä sun ahmimisetkin loppuu jos mietit vaan, ettei sulla oo lupaa oksentaa? tuo vaa'alla käymättömyys kannattaa. iteki yhes vaihees kävin varmaan 10 kertaa päiväs vaa'al ja tuijotin sitä ja toivoin sen koko ajan olevan vähemmän. sit raa'asti opettelin olemaan ilman vaakaa ja nykyään saan muistuttaa itteeni käymää siinä joka aamu (tosin nytkää en oo käynyt kolmeen päivään kun en vaan muista! : D)

tsemppei ja voimia. <3

Anonyymi kirjoitti...

anteeks, kirjotan anonyyminä. oon poika ja samantyyppisessä tilanteessa kun sä. aattelin et ois kiva jos löytäisin jonku jol ois sama tilanne ja vois jutella. en vaa tiiä miten suhun sais yhteyttä... ja ymmärrän myös jos et haluu puhuu, yritän kuitenki epätoivosesti löytää jotai tyyppii jol ois sama tilanne :)

Zom kirjoitti...

Hei sori etten oo oikeen kommentoinu viime aikoina, mutta ajattelin sullekin ilmoittaa, jos tahdot päästä lukemaan uutta blogiani niin pistätkö sähköpostiosottees avoimeen blogiini niin laitan kutsun tulemaan. :) Ei näy muille, koska oon estäny uusien kommenttien näkymisen.

Koita jaksella<3
♥:zom

silence kirjoitti...

Okei no itsehän sen parhaiten tietää! :) Ja pakko myöntää että mullaki on joskus sellasta ittensä satuttamisen vuoks ahmimista. Ku tuntuu ettei ansaitse laihduttaa tjtn yhtä outoa..

Vaiennut kirjoitti...

Kiitos<3 Sun kommentit laittaa ajattelemaan. Itseasiassa kommentissas oli kiteytettynä se, mitä olen taas tämänkin päivän miettiny. 'Kuinka voi rakastaa toista, jos ei rakasta itseään?'

Tsemppiä. :)

Anemone Nemorosa kirjoitti...

Kiitos vastauksestas♥ harmi etten kuitenkaa osaa olla huolestumatta susta..juuri äsken luin kuin hypnotisoituna blogihistoriaas joulukuun alkuun asti. muistan yhä täydellisesti sen riemun, mikä syntyy päivän lopuksi kun on kyenny pitään kiinni ruokalakoista yms..mietin jatkuvasti et haluaisin tietää kuka oot ja kuin sulle vois puhua enemmä ja auttaa... mutta oikeessa oot, oon saanu osan elämästäni takasin. voikun se automaattisesti tarkoittaisi että olisin onnellinen.

Miika kirjoitti...

Anonyymi: Jos laitan kommentoinnin niin, että hyväksyn ensiksi kommentit ja vasta sitten ne näkyvät ja sit laitat sun sähköpostiosotteen tai muun tänne? =) Ni voin ottaa yhteyttä suhun!

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

poistapoista...

Anonyymi kirjoitti...

miika kiltti, voitko ottaa mun sähköpostin pois täältä. minä hyväuskonen hölmö uskoin et muuttasit sen asetuksen :(