tammikuuta 23, 2012

Pelkäisitkö minua jos tietäisit...

 http://27.media.tumblr.com/tumblr_lxoahiLqpr1qkgjp3o1_500.jpg

Eilen O tuli käymään ja toi mukanaan jäätelöä. En voinut kieltäytyä, olin vain niin onnellinen, että se tuli pitämään mulle seuraa.
Ei mulla kai enää ole mitään hätää, pää voi suurinpiirtein normaalisti ja heikko olokin varmasti johtuu syömättömyydestä. Mutta silti otan totta kai kaiken irti siitä, että voin vain levätä ja olla syömättä.

Eilen sitten se jäätelö, mutta ei se haittaa vaikka aluksi mielessä kävikin se klassinen "se tietää ja siks se toi ruokaa, koska tietää etten voi järjestää siitä kohtausta"-ajatus.
Me istuttiin mun sängyllä ja nojasin mun poskea O:n olkapäähän. Vaikka se onkin luinen olkapää ja mun poskeen koski. Meinasin nukahtaa ja havaihduin hereille, kun pää tippui O:n olkapäältä ja se nauroi.
Ei me puhuttua paljon mitään, se oli käynyt katsomassa mua sairaalassa, mutta en mä sitä muista. Sen mielestä oli ollut pelottavaa, miten pihalla olin ollut, että toistelin koko ajan samoja kysymyksiä ja oksensin.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxjx1wHl9d1qake0to1_500.jpg

Miksi en ole laiha? Miksi mä aina mokaan? Miksi oon vieläkin liikaa? Miksi en osaa? Miksi mokaan? Miksi en ole laiha? Miksi oon vieläkin liikaa?
Ja sitten oksennan.

Ehkä O sillä hetkellä näki mut enemmän oikeassa valossa kuin koskaan aiemmin ja se millaiselta musta tuntuu melkein joka päivä, pelotti sitä sairaalassa. Jos O tietäisi kaiken, pelottaisinko mä sitä?

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lxncgu20eO1r19gt9o1_500.jpg

En olisi halunnut, että O olisi lähtenyt illalla. Sen käsi tuntui niin pehmeältä mun poskella.Sen huulet tuntui niin lämpimiltä mun huulilla. En tiedä edelleenkään seurustellaanko me varsinaisesti, mutta ehkä sillä ei ole enää merkitystä. Luulin, että sillä olisi, mutta näin on ihan hyvä.

Teitä on jo yli 60 ja blogini oli päässyt Hevostalli.net:n foorumillekin, kun joku siellä etsi laihdutus- ja angstiblogeja. Kiitos vain tästäkin kunniasta. =D Äsken söin puolikkaan ruisleivän ja vatsa on kipeä.
Haluan nähdä O:n.
Ulkona sataa lunta.
Haluaisin käydä vaa'alla.
Haluaisin ottaa mitat.
Huomenna kouluun.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pakko kai myöntää että minä sen sinne linkitin, sinne heppanettiin c:

KISSHA kirjoitti...

En osaa sanoa mitään järkevää :/ Tuntuu pahalta sun puolesta, mutta onneksi sulla on O'n kaltainen ihminen rinnalla (:
Jaksamisia!

nameless kirjoitti...

ht.netistä tän blogin löysinkin. näitä sun postauksia jaksaa aina lukea, tosi kivasti kirjotettuja. mutta jaksamisia!

Anemone Nemorosa kirjoitti...

säikähdin sitä aivotärähdystäs, mutta onneks alat ilmeisesti oleen jo kunnossa! oon ilonen sun ja O:n puolest :> ja sä saat lisää lukijoita, koska yksinkertasesti kirjoitat niin kauniisti, oo ylpee itestäs:)

Miika kirjoitti...

Anonyymi: Haha no eikai siinä mitään. ='D

KISSHA kirjoitti...

Siis jos Soini olisi päässyt presidentiksi, niin tämä olisi pakannut tärkeimmät tavaransa ja karannut maasta (jos tämä vain olisi mahdollista) :D Onneksi jo heti ensimmäinen sallittu ääni menee oikealle ihmiselle. Siksi odotinkin toista kierrosta. Olisi varmaankin ottanut kupoliin jos heti ensimmäinen ääni menee hukkaan :/

Tänäänkin nauratti niin paljon, kun sellaiset 10v pikkupojat huusi kaupan ulkopuolella kovaan ääneen, homoa ja hinttaria, kun näkivät Haaviston kuvan...Mietin siinä mielessäni, että mahtoivatko pojat edes tietää mitä huusivat...