tammikuuta 10, 2012

Ensimmäinen suudelmani

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lx5pw87KEU1qggmpbo1_500.jpg

Sain ensimmäisen suudelmani tänään koulun pukukopissa.
Sitä edelsi romanttinen kuiskaus korvaani: "Mua panettaa."

Tapauksen koomisuus nauratti vasta jälkeen päin.
Sen jälkeen siis kun olin ensiksi ajatellut
Hyvä on
kunnes sitten todennut tilanteen jotenkin liian oudoksi ja lähtenyt tieheni sanomatta sanaakaan.
Loppupäivän olin poissa koulusta, koska en oikein edelleenkään suhtautua tähän tapahtuneeseen.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lvyjhjVcKh1qe31lco1_500.jpg

Tätähän minä halusin?
Halusin O:n suutelevan minua ja olevan lähellä?
Mutta sitten en kuitenkaan halua?
Tai haluan, mutta en ehkä näin, ei vielä.
Luulin aina, että minulle käy mikä vain niin kauan, kun O edes jollain tavalla pitäisi minusta, mutta ehkä en sitten kuitenkaan ole niin kylmän laskelmoiva.
Haluaisin olla. Tai en tiedä...


Eilinen meni hyvin, 507 kaloria ja kaksi tuntia kävelyä. Tänään syön enemmän. Oli päänsärkyä illalla, joten sain hyvän syyn olla syömättä iltapalaa ja nukkua pitkään.
Tänään tähän mennessä syötynä jo 406 kaloria, koska olen syönyt kaksi banaania. Eiliset kalorit tulivat kaikki hedelmistä ja vihanneksista, samoin tämänpäiväiset, ja huomiset.
Eilen illalla teki vähän mieli leipää, tänään ei ollenkaan. Pieni nälkä on koko ajan ja pidän siitä.
Kohta lähden tunnin kävelylle selvittelemään ajatuksia ja ahdistumaan huomisesta.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lwzz92kRPF1qd5mnho1_500.jpg

Kun mikään ei ole hyvä sellaisena kuin se on eikä muutoskaan ole hyvä.
Huomenna lumi sulaa, pitää kävellä vielä kerran lumella ja kuunnella sen ääntää.
Leikkiä, että minulla on vielä paljon aikaa. Että vuodenajat ovat minulle armollisia.
Lumi on vaaleaa, se peittää kaiken, se peittää minut.
Siivosin tänään huoneen, jotta se olisi puhdas.
Vaikka minä olenkin vielä likainen.

6 kommenttia:

Emily kirjoitti...

Luulin aina, että minulle käy mikä vain niin kauan, kun O edes jollain tavalla pitäisi minusta

En osaa oikeastaan kuvailla, kuinka hyvin tämä kuvaa ajatuksiani. Kuvasi? Kuvaa? Ihan miten vain. Olen jopa ihan varma, että mulle kävikin mikä tahansa, millainen kiintymyksenosoitus Tytöltä tahansa niin kauan, kun tiesin hänen pitävän minusta edes jollain tavalla. Kylmä ämmä.

En tiedä mihin pyrin tällä kommentilla, halusin vain kommentoida jotain, sillä kirjoitustyylisi on ihanan koukuttava. Olen myös hyvin kateellinen itsekuristasi, löytäisimpä omanikin taas pian.

Haleja & voimia,

E.

Maunotar kirjoitti...

Oho, ei noin käy suunnilleen ku elokuvissa, joten ei ihmekään, että oot hämmentyny. Toivottavasti saatte tilanteen selvitettyä ja tsemppiä myös painon kanssa! ♥

Miss N. kirjoitti...

oho, säpäs oot laihduttanut jo paljon! : o löysin tänään blogisi höyhenen kautta ja oikein hämmästyin tuosta määrästä jonka olet pudottanut noin lyhyessä ajassa!

kirjoitustyylisi on aivan ihana, jotenkin niin kovin kauniin runollinen?

tsemppei laihdutukseen! : )

Extraterrestrial kirjoitti...

Ohoo, yllätyin kovasti tosta suudelmasta. Tsemppei sulle O:n kanssa ja toivottavasti saat ajatuksiis selvyyttä :)

Stella kirjoitti...

En tiedä oletko katsonut Gleetä, mutta tulee mieleen Kurt ja se miten se sai ensisuudelmansa kaappihomolta kiusaajaltaan koulun pukukopissa :D (toivottavasti tämä sai sut hymyilemään)

Mutta joka tapauksessa, tsemiä ton O'n kanssa :)

beautiful kirjoitti...

Se on aina jännää, kun saa ihastukseltaan sitä huomiota mitä on toivonut. Mutta ehkä tuo sun pakeneminen oli juuri sitä, että kaikki tapahtuikin liian nopeasti.

Jatkan lukemista ja saavutan hiljalleen sen, missä nyt mennään.