tammikuuta 21, 2012

Aivotärähdys

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lwmxheqmjL1qkgjp3o1_500.jpg


Syy päivitystaukoon?
Commotio cerebri, aivotärähdys, keskiviikkona.

Olin tulossa koulusta, kävelin lumella ja ihailin lumisia puita.
Tunsin sisälläni sitä outoa, hauskaa kuplintaa, mitä kutsutaan onnellisuudeksi. Tuo päivä oli ollut hyvä päivä siihen mennessä. Olin taas kontrollissa. Mietin, että menisin kotiin ja söisin pari desiä vadelmia, sitten tekisin läksyt ja lukisin kirjaa. Illalla minun ei tarvitsisi enää käydä kävelyllä, kun nyt kävelin kotiin.
Siinä ainut, mitä kyseisestä retkestä muistan.

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lq2v9lA6vv1qbbvelo1_500.gif 

Seuraavat pari päivää oksentelin, kyselin koko ajan kelloa ja missä asuin. Olin ilmeisesti ambulanssin soittaneen tädin mukaan vuotanut verta.
Olen vain levännyt levännyt levännyt. Mutta en ole syönyt syönyt syönyt.
En tiedä kalloni asioista, en oikein ymmärrä niitä tällä hetkellä. Tuntuu kuitenkin ihmeen levänneeltä, kuin olisi saanut pari päivää lomaa pääkopastaan.

Nyt taidan mennä takaisin lepäämään.
Enkä edes haluaisi mennä ulos kävelemään tai tapaamaan kavereita.
Olen ihanasti oman, lämpimän peiton alla ja valun horroksessa pitkin unen ja hereillä olemisen rajamaastoa.

4 kommenttia:

silence kirjoitti...

auts :( voimia♥

Vaiennut kirjoitti...

hui kauhia :o Mietinkin missä olet. Paranemisia♥

KISSHA kirjoitti...

Kuullostaa pahalta, mutta tiedän mitä on oksentaa, kun päätä särkee niin paljon että tekisi mieli itkeä. Voimia ja parane pian (:

Stella kirjoitti...

Toivottavasti olet kunnossa :(♥ Loma oman pään sisältä kuulostaa houkuttelevalta. Mä sain aivotärähdyksen kerran laskettelurinteessä, kun rinteeseen oli kulunut jäinen röpöläinen kohta ja sitten jo heitinkin voltteja laudalla ja hyvä kun en kuulemma taittanut niskojani. Multa katosi vain tunteja ennen ja jälkeen sen tapahtuman mukaanlukien ne voltit, mutta muuten kaikki oli kai okei. Voimia♥