joulukuuta 06, 2011

Bite me


Tänään syötynä suklaata. Kakkua. Joulutorttuja. Leipää.
Olen sentään saanut tehtyä 50 punnerrusta - vielä toiset 50 jäljellä.
100 takareisi/pakaraliikettä - toiset 100 jäljellä.
100 sisäreisiliikettä - toiset 100 jäljellä.

Ja huomenna aloitan ABC:n, pitkästä aikaa jotain rotia tähän elämään. Istun koko ajan. Tunnen miten kasvan. Reiden ulko-osissa, hiukan lantion alapuolella, tuntuu inhottavaa nipistelyä. Ihan kuin ihon alla kävelisi satoja hämähäkkejä. Paitsi, että nämä hämähäkit venyttävät minua isommaksi. Joka jumalan kerta kun vain istun alas ja olen siinä, tekemättä mitään, ne kasvattavat minua.

En halua enää ikinä ahmia samalla tavalla kuin ahmin tänään.
Olen lihonnut jo ihan tarpeeksi. En halua enää pyöriä ahdistuneena lakanoissani, jotka takertuvat kiinni enkä saa henkeä. Pituus 175 senttiä, paino tänään aamulla 58.2 kiloa. Olen laihtunut tämän vuoden alusta, totta kai olen. Samalla olen kuitenkin lihonnut.
Ensimmäinen painotavoite tämän vuoden lopulle on 55.5 kiloa.
Sitten seuraavana, uutena, parempana (?) vuotena ensiksi menen alas vielä kilon, 54.5.
Sitten vielä puolitoista 53.
53 on täydellinen numero. En ole vielä koskaan käynyt siellä, mutta tulen pääsemään sinne.
Tavalla tai toisella.

Ei kommentteja: