joulukuuta 20, 2011

Take your problems and leave


Onko syömisongelmani oikein?
Minähän olen saanut elää onnellisen lapsuuden hyvässä perheessä.
On siis typerää, että sairastan näin. Olen lellitty kakara, joka alkoi pelleillä ruoalla ja lukitsi itsensä häkkiin.
Ja nyt en pääse pois.

Tämä päivä meni hyvin, kunnes illalla söin vaaleaa leipää. Päädyinkin sitten syömään siitä liikaa, mutta en oksentanut. Enkä toivon mukaan siitä liho. Lihon kuitenkin.
Miksi pilasin tämän päivän? Muuten meni niin hyvin, kävelin tunnin ja tein lihasliikkeet ja sitten mokasin. Ainoa toivo on huominen.
Ja toivoa tuo se, että minulla on päässä heikko olo. Ei särje päätä, mutta olo on samanlainen kuin kipeänä ollessa. Se tarkoittaa, että kehoni puhdistuu?
Toivottavasti.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lrlkznn3Dv1qdqetto1_500.jpg

Huomenna täytyy olla parempi päivä. Pitää silmät maalissa. Tavoitteissa. Eikä miettiä typeriä asioita niinkuin, että jos nyt ostaisin vain irtokarkkia ja lihoisin. Ei sillä ole väliä, vuosi loppuu kohta ja olen pilannut tämän vuoden.
Turha enää yrittää.
Peli menetettiin jo.
Likasin tämän vuoden aikoja sitten.

Seuraavaa vuotta en haluaisi liata,
mutta siihen se varmasti menee.
Sekin vuosi.

2 kommenttia:

äänetonkuolema kirjoitti...

Mustakin tuntuu siltä, etten saisi tuntea näin koska mulla on perhe, äiti joka huolehtii ja rakastavia ihmisiä ympärillä.

Mä toivon, toivon ettei seuraavavuosi olisi niin paha. Että kaikki helpottaisi. Mutta se ei ole, jos sä jatkat itsesi satuttamista. Sähän olet nyt matkalla vain alaspäin.

Halauksia ♥

Zom kirjoitti...

Minäkin olen aina saanut kaiken ja on hyvä perhe. Kuitenkin olen ajautunut tällaiseen.

Ei peli ole vielä menetetty sinunkaan osalta! Ota itseäs nyt niskasta kiinni. SINÄ teet sen päätöksen ja voit päättää, että nyt loppu tuo turhanpäivänen syöminen.

Tsemppiä!
♥:zom