joulukuuta 21, 2011

-1 kilo

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lw1cyvFrYM1qa3l1no1_500.jpg

Kävin vaa'alla tänään vaikka piti käydä vasta perjantaina.
Hyvä, että kävin tänään:
olen laihtunut tasan kilon.
Olen niin onnellinen<3

Tänään olen tähän mennessä syönyt ruisleivän, kinkkisiivun, ananaspurkin ja lämpimän ruoan. Tuosta kaikesta n. 300-400 kaloria eli iltapalaksi pysyn kaukana leivästä ja käyn ehkä ostamassa omenoita tai muita iltapalaksi.
Eilen kävelyllä minulle tuli ihana olo. Olin vapaa.
Melkein hyppelin eteenpäin, olin niin onnellinen.
Kohta lähden uudelleen kävelylle, eilen olin puolitoista tuntia, tänään voisin yrittää kävellä saman verran!
Rakastan sitä tunnetta, kun kävelee paljon ja jalat alkavat tuntumaan siltä, että niissä on vain lihasta. Niihin särkee, mutta läskiä ei tunne. Vain lihakset ovat jäljellä. Siltä se tuntuu.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lvrl5kg1FT1r7safco1_500.jpg

Ei se niin ole, mutta se tunne on ihana. Enkä malta odottaa, kun tunnen sen tunteen aina enkä vain, kun jalat ovat kipeät liikunnasta.
Ehkä ensi vuonna?

8 kommenttia:

c kirjoitti...

Liityin lukijaksi :)

Jarno kirjoitti...

Just löysin sun blogin. Tosi kauniit kuvat ja tekstit :3
Plööh mäkin siis jätkä jolla oli joskus ana. Turhauttaa. Haluisin olla komee ja miehekäs mut ei onnistu multa ja nyt kelaisin et luovuttaisin lihomisen kaa. Nyt oon painavempi ku koskaa.. 54kg mut ei nouse vaik mitä tekisin.

Täl kommentilla oli taas jotain ideaa mutta joo. Kivaa löytää joku "samanlainen"

Ja hauskaa jouluu, meikä lähtee rantsulle ja laihtuu vahingossa taas varmaan 6 kiloa.. Siit viel 3 kg jos otan pois nii bmi 14 </3

Ps. Viiltely on pelottavaa :(

Päivittele :)

äänetonkuolema kirjoitti...

Voii, oot mun lempparipoika♥

" Voi kunpa voisin jotenkin pelastaa sinut. Halaisin sua pitkään ja sitten yhdessä haettais apua jostain. " Olet ihana, hymyilin.

" Voisin yrittääkin parantua syömishäiriöstä sun takia, koska ansaitset niin paljon enemmän kuin tuon tyhjyyden! " En tiedä mitä mä ansaitsen mutta kuules kultapieni, sun täytyy parantua itsesi takia. Ei minun takia :< ITSESI. Vaikka sattuukin lukea kuinka sä teet tätä itselles. Sun täytyy haluta parantua omaksi hyväksi.
Yritetään vaan tehdä seuraavasta vuodesta parempi, lupaathan olla täällä? ♥

Halauksia! ♥

Miika kirjoitti...

Jarno: Kiitos! =) Kuinka kauan oot yrittäny parantua? Mä en ikinä haluaisi olla lihaksikas. Tai siis kyllä mä lihaksia haluan, mutta haluan samalla olla sellainen ruipelo. Pillifarkut ja iso takki tai neule. Pidä hauskaa lomalla! Voi kunpa mäkin osaisin vain vahingossa laihtua. =( Voimia!<3

Jarno kirjoitti...

No mulla oli vissiin 14 v eli 2v sit :p
Jajoo laihalihas :D ei kaappi yyh.. Tuun laihtuu tääl vitusti koska ruoka on pahaa :d mut lämmintä on omnom

Miika kirjoitti...

Jarno: Okei :) Mua pelottaa, et jos yrittäisin parantua, valuisin taas samaksi lihavaksi köntiksi mitä oli viime vuonna... Se on kyllä ihanaa, kun on jossain missä ruoka on pahaa ja voi hyvällä syyllä kieltäytyä kun muutkin tietää, ettet tykkää siitä eikä yritä tyrkyttää :D

Jarno kirjoitti...

Käyn salil 0-4 kertaa viikos että lihomaan en pääsis jos alkaisin joskus saamaa painoaki.

Ja... Oon ollu 3 iltaa peräkkäi iihan sika hyväs ravintolas mikä pitää varaa sillee etukätee ja uumama oon vetäny kaikkee mahollist mm suklaa fondue (miten se kirjotetaan x( ) Suomes mun iltaruokailu maksais joku 75€ illas :p
Tääl onneks ilmasta ku on all inclusive hotelli. Masennan suklaa tarinoilla täält

Miika kirjoitti...

Mukava kuulla, että sul on kivaa siellä! =) Itse oon niin nirso, että harvoin löytyy ravintoloista mulle mitään syötävää. :( Siellä varmaan paistaa aurinko joka päivä ja olet ruskettunut monta väriastetta? =D